Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
"Du måste nog ha slagit i huvudet igen när du ramlade ..." säger jag.
16 mar, 2014 23:51
|
|
Borttagen
|
"Det gjorde jag inte" säger jag irriterat.
16 mar, 2014 23:55
|
|
Borttagen
|
"Jaja ... i vilket fall som så borde vi börja rida mot London nu" säger jag och hoppar upp på min häst igen.
16 mar, 2014 23:58
|
|
Borttagen
|
"Tack" säger jag. Jag försöker komma upp på hästen igen men lyckas denna gången, det kräver nog lite träning.
17 mar, 2014 00:00
|
|
Borttagen
|
Jag ler och sedan börjar jag rida iväg
17 mar, 2014 05:32
|
|
Borttagen
|
Jag försöker få kontroll på hästen som inte vill lyda mig.
17 mar, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
"Hur går det?" frågar jag och kan inte låta bli att le lite.
17 mar, 2014 20:25
|
|
Borttagen
|
"Inte så bra, hästen vill inte lyda mig" säger jag oförstående.
17 mar, 2014 20:39
|
|
Borttagen
|
"Ta det lugnt bara" säger jag. "Du kommer vänja dig, det är nog bara svårt i början"
17 mar, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
"Är du säker?" Frågar jag. "Hur ska jag göra?"
17 mar, 2014 20:46
|
Du får inte svara på den här tråden.