Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Hahaha xD
--
När jag torkar bort blodet ställer jag mig upp och försöker ta mig upp för trappen.
20 feb, 2014 12:21
|
|
Borttagen
|
[Venne va ja ska skrivahh]
20 feb, 2014 12:22
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 12:23
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 12:24
|
|
Borttagen
|
xD
--
När jag kommer upp är jag i ett stort hus. Jag hittar snabbt till ett badrum där jag blöter ner lite papper och trycker mot mina sår.
De har nästan läkt, men det var skönt att få dem rena.
20 feb, 2014 12:26
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 12:28
|
|
Borttagen
|
Solen börjar stiga upp. Jag följer människans doft till hans rum. Jag öppnar dörren och tittar in.
20 feb, 2014 12:30
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 12:30
|
|
Borttagen
|
Jag gick in och stirrade på honom, han sov.
20 feb, 2014 12:31
|
|
Borttagen
|
Jag muttrade något i sömnen.
20 feb, 2014 12:34
|
Du får inte svara på den här tråden.