Queen Boo & ErisedStone PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Albus springer ikapp mig bakifrån.
"Hej, Kaylie!" säger han och går bredvid mig till vagnen. Vi sätter oss och sedan åker vagnen iväg mot hogwarts. 23 feb, 2014 21:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Scorpius knackar mig på axeln
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
"Varför satt du inte med oss på tåget?" frågade Rose för att bryta tystnaden.
Jag suckar. "Jag antar ... att ... det skulle bara kännas konstigt, jag är en Slytherin" säger jag. "Och?" säger Albus. "Vi har kännt varandra ända sedan vi var små, det kan inte sorteringshatten ändra på" Jag rycker på axlarna. 23 feb, 2014 21:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar och lutar mig mot honom. "Jag är trött...."
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2014 21:38 |
|
Borttagen
|
Tillslut, när vi är framme, hoppar vi av och ner på en lerig väg. Skorna sjunker neråt, så vi går snabbt mot porten.
Det regnade, som det brukar göra när vi kommer till hogwarts. Så har det vart varje år. Vaktmästaren prickar av oss när vi går in. 26 feb, 2014 14:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi går in i slottet och slänger vatten på andra
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2014 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen