Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Sorteringssermonin började. De ropade ut mitt namn först.
- Mhhh detta var svårt, du gör många rackartyg och du är elak så du borde vara med slytherin, men du är också vis så du borde vara med Ravenclaw, men du har ett lejonshjärta så gryffindor borde passa dig, men sen har du samma sak som en hufflepuffare behöver. Jag sa för mig själv Ravenclaw, gryffindor, hufflepuff bara inte de där jobbiga, störda och dumma Slytherin idioterna. Jag äter hellre ett troll en att gå med dem. och hatten sa Ravenclaw. Jag satt mig vid Ravenclaw
15 feb, 2014 02:02 |
|
Glucken
Elev |
jag gick fram och sa
- nu lyssnar du på mig hatt jävel och väljer ravenclaw eller blir du brasved fattar du ? -ravenclaw! sa hatten rädd jag satte mig med wade 15 feb, 2014 02:05 |
|
superV
Elev |
Jag tänkte att Krabban vet hur man hotar folk. Kan komma till hands. Jag började sälja min HAppydrink runt Ravenclawarna. Jag känade enormt mycket pengar. Det var mycket mat man kunde äta. JAg åt jag vet inte hur mycket. MEn det var gott
15 feb, 2014 02:06 |
|
Glucken
Elev |
fortsatte hota folk runt hogwards och sålde mycket HAppydrink
15 feb, 2014 02:08 |
|
superV
Elev |
Det gick bra med Happydrinken, VI badade ju i pengar krabban och jag. Det blev bara lite problem när ungefär alla började galna runt. Jag såg fortfarande inte Larry eller Tjejen i salen.
15 feb, 2014 02:09 |
|
Glucken
Elev |
sitter i drakens och mitt rum och skriver ett brev hem
"hej mamma hur mår du? jag mår bra har skaffat trevliga vänner och har inte haft något problem med någon. Har inge penga problem så du behöver inte skicka några. Måste gå hej då" 15 feb, 2014 02:13 |
|
superV
Elev |
Jag fick ett brev av min uggla i stora salen. Krabban måste ha stuckit upp på rummet. Jag började läsa brevet. Det var från en av mina mugglar vänner som heter Fiona
Hej hur är det i den nya skolan? Har du fått nya vänner? HÄr är det väldigt tråkigt och jag saknar dig? skriv tillbaka snälla
15 feb, 2014 02:15 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag kom in i stora salen och satte mig bredvid Jeppie som är en av mina närmaste vänner.
-Hej Kalahan, så sent du kommer. sa hon -Tjena, jag var bytte om och var på toa. sa jag och började äta. Festen var i fullgång och jag tittade runt om i salen. När jag kom till rawenclawbordet så fick jag syn på två nya elever som jag inte kände igen. När alla hade ätit färdigt så skulle alla gå till sina sovsalar. På vägen ut mötte jag Larry. -Hej Larry, vilka är dom nya killarna i Rawenclaw? frågade jag Skicka gärna en uggla ;) 15 feb, 2014 09:31 |
|
Majis
Elev |
(Haha, matilda! Vad gjirde din karaktör på tåget förresten? xD)
Jag hade gått upp till elevhemmets salar för att låta den konstiga huvudvärken försvinna och byta om då jag hade spya på mig... När jag var klar stack jag ner till Stora Salen och teäffade den där tjejen Kalahan. Hon hälsade på mig och frågade vilka dem nya snubbarna. "Men vet du inte det!? Det är ju Krabban och Drak-snubben!!!" Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 10:07 |
|
superV
Elev |
Jag var glad. Äntligen har jag fått en vänn som inte är någon mugglare. Jag kom plötsligt på brevet jg hade fått från Fiona jag började gåmot ravenclaws sovsal där stötte jag på Larry och gryffindor flickan. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag menar jag hade tryckt in någon dryck i lArrys käft.
15 feb, 2014 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen