Prs (Elinthemagicwitch)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Elinthemagicwitch)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse Weasly
Elev |
Flamman slocknar och flickan står still.
"Isna." Säger hon kort. Månen kommer fram från sitt gömställe bakom molnen och lyser upp henne. "Du?" "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 13:23 |
|
Borttagen
|
Isabella går lite närmare henne.
" Jag heter Isabella..., säger hon kort Hon studerar tjejen mycket noga, den våta klänningen, hennes ljusa hud och det ojämna avskurna röda håret. 15 feb, 2014 13:57 |
|
Isse Weasly
Elev |
Isna rynkar på ögonbrynen.
"Oookej, hej då?" Försöker hon och backar försiktigt. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:01 |
|
Borttagen
|
"vänta! snälla gå inte!, ber isabella
Hon märker att isna verkar orädd, själv är hon livrädd för mörkret. 15 feb, 2014 14:06 |
|
Isse Weasly
Elev |
"Varför?" Frågar hon uppriktigt.
"Ingen av er bryr sig om mig, varför skulle du?" Frågar hon och ger ifrån sig en nysning kylen måste ha orsakat. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:16 |
|
Borttagen
|
" prosit, säger Isabella kort.
Hon tittar på Isna " Jo! jag bryr mig!, sa Hon högt 15 feb, 2014 14:19 |
|
Isse Weasly
Elev |
Isna sänker blicken.
"Kanske, men varför?" Frågar hon irriterat. Ingen förutom hennes föräldrar gör det och hon vet inte ens om de gör det längre. Varför skulle då dem här flickan göra det? "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
" Därför..att jag har inga vänner, alla tycker att jag är en bortskämd snorunge som får allt jag pekar på, men så är det inte! faktum är att jag inte får nåt av det jag verkligen vill ha..., sa isabella
15 feb, 2014 14:30 |
|
Isse Weasly
Elev |
"Vad vill du ha då?" Utmanar hon och höjer blicken.
Det här hade hon inte väntat sig men låter det ändå inte visas. "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 feb, 2014 14:32 |
|
Borttagen
|
" Jag vill ha en vän..jag har aldrig haft en riktig vän, inte ens när jag var liten. Jag har bara vuxit upp kring vuxna människor och lärt mig ditt och datt, men jag har aldrig fått lära mig att ha kul, sa Isabella
15 feb, 2014 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen