De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
Evelina såg på Tod kunde han inte sluta glo eller?
3 feb, 2014 08:58
|
|
Borttagen
|
Tod log charmigt när hon tittade åt hans håll.
" Vad läser du?, frågade han.
3 feb, 2014 09:00
|
|
Borttagen
|
" regelboken det borde du också göra " sa Evelina
3 feb, 2014 09:11
|
|
Borttagen
|
" Jag läser bara när jag vill somna, sa Tod.
3 feb, 2014 09:14
|
|
Borttagen
|
" Jaha så du läser inte det du ska läsa på lektionerna ? " frågade Evelina·
3 feb, 2014 09:17
|
|
Borttagen
|
" Jo då , jag är en duktig kille, sa han.
Han log snett.
3 feb, 2014 09:19
|
|
Borttagen
|
" om du är duktig så gör din uppgift på kvsrsittningen imorgon så kanske betyyget. I historia höjs " sa Evelina
3 feb, 2014 09:27
|
|
Borttagen
|
" Jadå jag ska, gnällde han.
3 feb, 2014 09:44
|
|
Borttagen
|
" så ska det låta " sa Evelina hon såg sedan på Felix
3 feb, 2014 09:46
|
|
Borttagen
|
Tod var uttråkad. Och han var stel i kroppen efter att han satt så stilla i stolen. Han tittade på Evelina.
" Sötnos... jag måste gå på toa, sa han
3 feb, 2014 10:51
|
Du får inte svara på den här tråden.