Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag svalde och följde efter hans mörka gestalt.
26 jan, 2014 21:58
|
|
Borttagen
|
Min ena hjärnhalva ville att hon skulle försvinna för gått men den andra ville gå med henne hand i hand.
26 jan, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
Jag gillade inte alls det här... Det var onaturligt... Jag gillade det inte alls...
26 jan, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte känna ett måste att följa efter mig"
Muttrade jag mest för mig själv och jag var inte säker på att hon hört.
26 jan, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag svarade med ett mutter som inte ens jag förstod.
Sedan tog jag upp mina hörlurar och började lyssna i mina hörlurar som jag alltid gjorde när jag kände mig otrygg.
26 jan, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tungt och svängde vänster runt en krök. Och där var det. Huset jag hade växt upp i som nu stod öde.
26 jan, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
Jag gick rakt in i Diego som stannade.
"Vad är det?" Frågade jag lågt Diego.
26 jan, 2014 22:17
|
|
Borttagen
|
Jag svarade genom att ta nyckeln som fortfarande låg under en kruka på altanen och låsa upp dörren.
26 jan, 2014 22:19
|
|
Borttagen
|
"Bodde du här?" Drogade jag försiktigt.
"Var är din... Din familj?"
26 jan, 2014 22:23
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och klev över tröskeln.
26 jan, 2014 22:24
|
Du får inte svara på den här tråden.