PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Umm, bra fråga, men äsch, det var ett gammalt hus xD)
Jag går dit och kikar in. 20 jan, 2014 21:25 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:26 |
|
Borttagen
|
"Det duger ett tag" säger jag.
20 jan, 2014 21:27 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
"Vi har ganska nära till stan, så att vi kan äta lite" säger jag till Santana.
20 jan, 2014 21:30 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
"Spanien" säger jag. "Men jag har bara bott där i trettio år"
20 jan, 2014 21:35 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
"Och vart kommer du ifrån?"
20 jan, 2014 21:36 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen