IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
"Ska vi gå någonstans?" frågar jag Liv när hon kommer ner igen.
19 jan, 2014 14:32
|
|
Borttagen
|
19 jan, 2014 14:33
|
|
Borttagen
|
Jag tar Liv i handen och börjar gå ut från hennes gård.
19 jan, 2014 14:34
|
|
Borttagen
|
Jag följer efter medan jag nynnar på en låt som fastnat i mitt huvud.
19 jan, 2014 14:35
|
|
Borttagen
|
"Vad gillar du att göra?" frågar jag Liv.
19 jan, 2014 14:36
|
|
Borttagen
|
Jag brukar bada mest, läsa, skriva och vara i skogen. Sade jag och log.
19 jan, 2014 14:38
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och ler tillbaka. "Vad gör du på vintern då?"
19 jan, 2014 14:40
|
|
Borttagen
|
- Ööh... Rullar ute i snön. Sade jag och rodnade.
19 jan, 2014 14:41
|
|
Borttagen
|
19 jan, 2014 14:46
|
|
Borttagen
|
19 jan, 2014 14:47
|
Du får inte svara på den här tråden.