PRS med amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
23 jan, 2014 09:50 |
|
amanda1104
Elev |
"Kom, vi går bort till Sam" säger Aily och börjar gå.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jan, 2014 10:46 |
|
TildeW
Elev |
Solen börjar gå ner och nationalsången spelas. Distrikt 1 visas och sedan distrikt 3. Och Edmund. Jag springer ifrån Aily och Sam.
Jag börjar gråta lite lätt. Hjälp mig Finnick! tänker jag. Ljust då hör jag ett ljud från himlen och tittar upp. Det kommer en falskärmspost. Jag öppnar den och det är en hälsning från Finnick. Hjälper detta gumman? står det på lappen och i jag tittar i lådan. En kniv som kommer från distrikt 4.
23 jan, 2014 12:29 |
|
amanda1104
Elev |
Aily vill springa efter Neya men Sam stoppar henne.
"Hon klarar sig" säger han. "Hur kan du vara så säker på det?" frågar Aily och stirrar upp på killens ansikte. Killen som dödade. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jan, 2014 13:02 |
|
TildeW
Elev |
[Hon heter Naya!!]
Jag gråter över kniven från 4:an. Där alla min käraste vänner är. Jag reser mig och börjar gå.
23 jan, 2014 14:53 |
|
amanda1104
Elev |
[Oj! Förlåt! Skrev fel!]
"Är du okej?" frågar Sam och kommer fram till henne. "jag tror det" mumlar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jan, 2014 18:11 |
|
TildeW
Elev |
"Tack Finnick!" Säger jag för mig själv när jag kommer till en klippa.
Jag kastar en sten som sedan flyger tillbaka mot mig.
23 jan, 2014 18:14 |
|
amanda1104
Elev |
"Borde vi inte försöka hitta Naya?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jan, 2014 22:48 |
|
TildeW
Elev |
23 jan, 2014 22:55 |
|
amanda1104
Elev |
"Hon klarar sig." Men Aily ser att Sam är osäker på det han säger.
"Jag tänker leta rätt på henne." Hon reser sig och tar sin kniv. "Du blöder" säger Sam plötsligt. Aily hade alldeles glömt bort sitt sår. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jan, 2014 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen