betyder ditt namn någonting?
Forum > Off Topic > betyder ditt namn någonting?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nightlock
Elev |
Hedvig betyder den stridande eller typ "hon som har lätt till strid".
Passar ganska bra eftersom jag är vääldigt lättarg, haha. ![]()
8 aug, 2014 15:20 |
|
Borttagen
|
Sebastian är ett mansnamn med grekiskt ursprung och med betydelsen " Den Vördade ".
9 aug, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Emma betyder värdig
.. jag har till och med en mugg som det står det på. 9 aug, 2014 19:58 |
|
AshAvis
Elev |
9 aug, 2014 21:19 |
|
Disenchanted
Elev |
9 aug, 2014 21:57 |
|
~Hermione Lovegood~
Elev |
Ida betyder "den flitiga", "den vältrogna" och "den vackra". Det stämmer... Haha, nej, det där lät egoistiskt...
~Var den du är och den du vill vara~ ~Inte någon annan och den någon annan vill att du ska vara~ 9 aug, 2014 21:59 |
|
Nessie00
Elev |
Agnes betyder typ "Guds lamm". Hehe, är inte alls religiös...
EXTERMINATE!!! 17 aug, 2014 17:05 |
|
Ginny00
Elev |
Betyder "Gud har förbarmat sig" och "den kristna."
.......ahh, vet inte där alltså. 17 aug, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
"Nya tider"
18 aug, 2014 00:24 |
|
Elma00
Elev |
23 aug, 2014 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen