Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG SOVER FÖR FAN
skrek jah 24 jan, 2014 22:52 |
|
Fairy Tale
Elev |
24 jan, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Dagen efter vaknade jag. Theo var inte där, men en lapp vat
"Vaknade tidigt, måste åka hem nu. Puss" Åka hem... Jävlar! Vi ska ju åka hem idag! Jag flög upp och kollade klockan. Den går om 10 minuter. Jag packade med magi och gjorde mig i ordning på nolltid. Jag kutade till perrången. Tåget hade börjat röra på sig. Sedan såg jag en hand sträckas ut, och jag tog tag i den och drog upp mig. 24 jan, 2014 23:05 |
|
Fairy Tale
Elev |
24 jan, 2014 23:08 |
|
Borttagen
|
Hemma! Äntligen. Jag bärde in väskorna på mitt rum. Jag bodde ensam, mina föräldrar var ju döda. Jag tittade ut. Jag hade hus på en kulle, så jag såg höga berg, Cullens berömda golfbana och Cullen beach härifrån. Det var vackert. Men lite ensamt. Men jag såg fram emot att träffa alla fina människor här.
Jag gick till köket och tömde kylen, och gick och slängde soporna i Cullen enda soptunna, utanför Bayview Hotel. Sedan gick jag hem igen. Nu ska det bli Cullen fakta: http://en.wikipedia.org/wiki/Cullen,_Moray Värt att läsa 24 jan, 2014 23:15 |
|
Fairy Tale
Elev |
24 jan, 2014 23:25 |
|
Borttagen
|
Jag låg i min säng och stirrade ut genom fönstret i mitt sovrum. Härifrån såg jag Cullen Beach och havet, genom ett burspråk. Jag älskade havet. Men det var nästan alltid för kallt att bada i här. Mitt rummvar ganska stort. Burspråket var ganska stort, med några ljus, stenar och växter i.
Sängen var en dubbelsäng. Medans jag satt så såg jag en uggla komma.mjag sprang till köket och öppnade fönstret. Den flög in. "Hej Ylvis" sa jag och gav ugglan lite bröd. Min egen uggla, Snövit, hoade avundsjukt. Jag svarade på Allys brev: "Ja, det är bra här! I morgon ska jag hälsa på Colette. Vi ska troligen rida lite, eller spela golf. Vi ses om en vecka! :-) / Cilla" Cillas hus stil: http://www.styleroom.se/users/pejtrej/scrapbooks/6960 25 jan, 2014 08:51 |
|
Fairy Tale
Elev |
Jag vaknade tidigt nästa morgon. Det var nästan helt tomt på hela skolan. Det var bara några Gryffindorelever, kanske tre stycken, en ravenclaw och tre Hufflepuff. Sen så var det bara jag och Pansy från Slytherin. Jag hatar Pansy. Hon är en tjock, ful fiskmåsliknande bitch.
25 jan, 2014 09:10 |
|
Borttagen
|
Jag sov länge nästa morgon. Jag vaknade inte förens det knackade på dörren och jag hörde Colette skrika
"CILLA!" "Kom in" skrek jag. Med magi klädde jag på mig och gjorde frukost. Colette kom in. Hon hade svart hår och mörka ögon. Hon var ganska söt. "Ska vi rida?" Sa jag. Hon log "Cilla, cilla.... Såklart inte. Dem har öppnat en enorm galleria med massa affärer i! Dit ska vi" 25 jan, 2014 09:26 |
|
Fairy Tale
Elev |
Efter en god frukost gick jag tillbaka och satte mig i matsalen. Jag satte mig bredvid alla andra. Alltså Harry, Ron, Hannah Abbot, Seamus och några fler jag inte visste namnet på.
-Hej! Sa jag och tog en brödbit även fast jag redan ätit.
25 jan, 2014 20:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen