Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Aveline sneglade mot glaset på dörren och log svagt. Sedan tittade hon ner i golvet.

16 dec, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


jag log mot honom och smög ner en lapp i hans ficka där det stod:

''Du är väldigt snäll''

16 dec, 2013 20:39

Borttagen

Avatar


Max lutade huvudet mot fönstret och såg ut de skulle vara framme snart

16 dec, 2013 20:43

Borttagen

Avatar



Aveline la händerna bakom ryggen och tittade på de som gick förbi.

16 dec, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Evelyn satte sig på sin plats...

''sååå...'' började jag men kom inte på något mer att säga

17 dec, 2013 14:44

Borttagen

Avatar


Aveline sneglade dit ännu en gång. Hon log och öppnade dörren till kupén.

20 dec, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Jag såg mot dörren, jag tänkte på lappen jag la i Max's ficka

22 dec, 2013 18:25

Borttagen

Avatar



Hon tittade på båda två innan hon satte sig ner i soffan och lutade huvudet mot dörren.

23 dec, 2013 10:29

Borttagen

Avatar


''d... din ficka'' sa jag försiktigt till max


(Mily)

23 dec, 2013 15:56

Borttagen

Avatar


(vet inte om jag vill fortsätta med detta rollspel)

23 dec, 2013 15:59

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.