någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Aveline sneglade mot glaset på dörren och log svagt. Sedan tittade hon ner i golvet.
16 dec, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
jag log mot honom och smög ner en lapp i hans ficka där det stod:
''Du är väldigt snäll''
16 dec, 2013 20:39
|
|
Borttagen
|
Max lutade huvudet mot fönstret och såg ut de skulle vara framme snart
16 dec, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
Aveline la händerna bakom ryggen och tittade på de som gick förbi.
16 dec, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Evelyn satte sig på sin plats...
''sååå...'' började jag men kom inte på något mer att säga
17 dec, 2013 14:44
|
|
Borttagen
|
Aveline sneglade dit ännu en gång. Hon log och öppnade dörren till kupén.
20 dec, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag såg mot dörren, jag tänkte på lappen jag la i Max's ficka
22 dec, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
Hon tittade på båda två innan hon satte sig ner i soffan och lutade huvudet mot dörren.
23 dec, 2013 10:29
|
|
Borttagen
|
''d... din ficka'' sa jag försiktigt till max
( Mily)
23 dec, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
(vet inte om jag vill fortsätta med detta rollspel)
23 dec, 2013 15:59
|
Du får inte svara på den här tråden.