PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag tittade generat ner i marken.
15 dec, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
"Jag trodde att du kanske... " jag svalde och vände mig bort från henne med brännande kinder.
Jag ville bara sjunka genom marken,
15 dec, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
"Vad?" frågade jag och sneglade mot honom.
Jag visste att mina kinder var alldeles röda.
15 dec, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
"Öh... Kände som...jag...du vet...." Mumlade jag hjälplöst.
15 dec, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 18:30
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade ner på mina händer.
15 dec, 2013 18:33
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt mot honom och märkte hur det började bli allt mörkare.
15 dec, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
Det var plötsligt inte alls lika mysigt med henne här.
15 dec, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tungt.
"Jag ska nog försöka sova nu... godnatt." sa jag och la mig ner på en stor gren.
15 dec, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
"Okej" mumlade jag tyst.
Sedan gjorde som hon och la mig ber på grenen.
15 dec, 2013 18:52
|
Du får inte svara på den här tråden.