Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
" Eh okej " sa Wiliam han började smått slåss med tjejen. Han kunde lite karate trik men det var allt han kunde
28 nov, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
"Du är rätt duktig." sa Alicia och log. Hon dukade och stannade sedan. "Okej, försök att försvara dig själv." sa hon och slog ett snabbt slag mot hans huvud.
28 nov, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
Wiliam försökte försvara sig själv men det gick inte så bra.
28 nov, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
"Om jag slår upp mot ditt huvud duckar du. Om jag sprakar med mitt ben så hoppar du undan eller så tar du upp din hand i samma höjd du tror att min spark kommer i."
28 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa wiliam han försökte göra som hon sa han kände att tiden här skulle förändra honom och han funderade på om han nånsin skulle se sina kompisar igen.
28 nov, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
"Bra... men när du slås för livet ska du inte tänka på annat. Om du tänker på något helt annat skulle motståndaren ha en stund att ta ner dig på marken.
28 nov, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
" Ja men det här kom så plötsligt för mig " sa Wiliam han såg på tjejen
" Jag passar inte in här " sa Wiliam
28 nov, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
Alicia tog bort luvan och knuten.
"Okej, jag får kolla med någon annan... Om den kan lära dig. Jag är ingen bra lärare." log hon.
28 nov, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
" Vi kanske borde gå till någon annan " sa Wiliam
28 nov, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
"Ja... hmh... vi går till den jag lärde mig hos."
28 nov, 2013 18:06
|
Du får inte svara på den här tråden.