Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
Jane satte sig själv hon slog upp böckerna och började läsa vampyrens historia.
10 nov, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Läs om er ras", läraren verkar helt ha glömt att Terry är ny.
"Hörru! Du är ny va?", en av De Andra, en kille, har lutat sig över till Terences bord. Terence nickar och killen ler.
"Coolt! Du heter...?"
"Terry."
"Nice."
10 nov, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
Jane lyssnade på samtalet han får skylla sig själv om dom skadar honom tänker hon och läser vidare
10 nov, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
"Händer det inget kul här i skolan?"
"Vi har fester ibland, Moon brukar veta", killen petade på en tjej bredvid.
"Vad är det Wolf?"
"Monica, Fest snart, Terry undrar", killen Wolf pekar på mig och tjejen Moon, Monica, lyser upp.
"Hej Terry, kul att träffast. Jag heter Monica, men kalla mig Moon", hon ler ett bländade leende.
"Jag heter Terence, men kallas Terry."
Wolf ser otålig ut.
"Moon, är det en fest snart eller?"
"Lugna dig Wolf! Såklart är det fest snart, i övermorgon"
Terry skiner upp. Stället kanske inte suger så mycket trots allt.
10 nov, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
Jane suckar som vanligt planeras det fester
10 nov, 2013 18:28
|
|
Borttagen
|
Terence ler och ser sen ner i boken.
10 nov, 2013 18:30
|
|
Borttagen
|
Jane såg ut genom fönsteret
10 nov, 2013 18:33
|
|
Borttagen
|
Han kollar igenom kapitlen i boken, och det är BARA saker som:
Vampyrernas historia
Varulavarnas början
Trollkarlarnas tid
Va? Vad betyder det?!
10 nov, 2013 18:35
|
|
Borttagen
|
Jane hade läst klart
" Jane hjälp den nya " sa Läraren
10 nov, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
Han ser på läraren. Han ser på Jane.
"Okej, hjälp mig"
10 nov, 2013 18:42
|
Du får inte svara på den här tråden.