Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 ... 8 9 10 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag använder staven för att utforska rummet. Jag drar ut lådor, byter färg på kläder och allt möjligt.
Sedan sätter jag mig på sängen, och tänker på hur jag ska visa för tjejen att jag kan trolla.

16 nov, 2013 18:58

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar på mina kläder. Så... tråkiga!

jag är jättecoolig älska mig plz

16 nov, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


Jag suckar och lägger mig på rygg i sängen. Jag skulle nog säga, 'Japp, jag kan trolla, men vem bryr sig', för att inte göra sån stor grej av det.

16 nov, 2013 19:12

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag byter snabbt färg på dom.

jag är jättecoolig älska mig plz

16 nov, 2013 22:14

Borttagen

Avatar


Jag öppnar fönstret och ser ut, men man ser knappt, tåget åker så fort.

24 nov, 2013 18:44

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag råkar somna

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


Någon knackar på dörren.
"Dags att äta lite, innan vi kommer fram till huvudstaden" hör jag Armida ropa utanför min dörr.

24 nov, 2013 18:53

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag drömmer om att tåget kraschar

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Jag suckar och öppnar dörren.
"Hur långt är det kvar?" frågar jag.
"Bara några timmar" svarar hon och ler. "Det står framme mat på bordet"
Hon går iväg mot tjejens rum.

24 nov, 2013 18:57

Queen Boo
Elev

Avatar


Det knackar på dörren och jag vaknar. Jag går till matvagnen

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:59

1 2 3 ... 8 9 10 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.