MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Vrf stannar ingen!
I´m lovin´it: Ingen stannar Jag e rik: Hur mkt kan klockan vara? I´m lovin it: Undrar hur mycket klockan är
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: aha... klockan är ÅTTA!? I'm lovin'it: ja klockan är åtta... Jag e rik: hejdå Donny. I'm lovin'it: ja hejdå Donny... nej vänta... Jag e rik: har lämnat konversationen Jag e rik: är nu Offline Ska vi köra efter skolan elr ska vi köra att ngr kanske chattar typ på Drive i skolan? 11 nov, 2013 22:08 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Drive tisdag kl 10.30
Gruppchatt: Ave: Yo Jag e rik: Vad har in för lektion. Ave: Venne nåt på datorn ofc.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Nähä det menar du nt? Ave: Jo, det gör jag faktiskt. Everyonewantstoobeyou: vad har du Erik? Jag e rik: matte... men pallar nt. 12 nov, 2013 16:50 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: Har ni matte på datorn elr menar du att du sitter med datorn i klassrummet och ingen märker nåt?
Ave: Haha. Jag kan se det framför mig, btw han med datorn ser väldigt knäpp ut. Undrar vem det kan vara?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: vi har ngt med datorn. men pallar nt gå in på den hemsidan. käften Ave. Ave: menar du nt att jag ska sluta skriva?xD 12 nov, 2013 16:55 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
12 nov, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
Mr H: kcit kcat Jag e rik: vad i helvete betyder det? Ave: läs det baklänges idiot! Men seriöst H, vi kmr aldrig komma på svaret. 12 nov, 2013 17:15 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: Hejdå, vi har lunch nu!
Jag e rik: I skoolan äter man alltid så tidigt om jag hade vart hemma nu skulle jag ätit kvart i fyra!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 nov, 2013 17:40 |
|
Borttagen
|
Ave: och du skulle ha sovit till halv fyra Mr H:haha... kcit kcat Jag e rik: vilka är online? 12 nov, 2013 18:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen