PRS mellan mig och JustMe!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan mig och JustMe!
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i mitt knä och rodnade. Jag kunde inte hejda det stora leendet som jag log heller.
8 nov, 2013 13:13
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte låta bli att le jag heller. Jag hade aldrig kysst någon trots att det var många tjejer som hade velat.
8 nov, 2013 13:16
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte vad jag skulle göra.
"Jag gillar dig." Sa jag.
8 nov, 2013 13:18
|
|
Borttagen
|
Jag tog hennes hand och såg henne i ögonen.
- Jag gillar dig med.
8 nov, 2013 13:19
|
|
Borttagen
|
"Tack..." Sa jag och log stort mot honom.
8 nov, 2013 13:24
|
|
Borttagen
|
- Fast jag vet ju inte så mycket om dig. Log jag.
8 nov, 2013 13:26
|
|
Borttagen
|
"Jag gillar gymnastik, att vara i skogen och sjunga." Svarade jag och log. "Du då?"
8 nov, 2013 13:40
|
|
Borttagen
|
- Jag gör inte så mycket. Sade jag med en suck.
8 nov, 2013 13:42
|
|
Borttagen
|
"Du måste ju göra något?"
8 nov, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
- Jag bara läser eller skriver. Sade jag med en axelryckning.
8 nov, 2013 13:47
|
Du får inte svara på den här tråden.