Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och JustMe!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och JustMe!

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tittade ner i mitt knä och rodnade. Jag kunde inte hejda det stora leendet som jag log heller.

8 nov, 2013 13:13

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte låta bli att le jag heller. Jag hade aldrig kysst någon trots att det var många tjejer som hade velat.

8 nov, 2013 13:16

Borttagen

Avatar


Jag visste inte vad jag skulle göra.
"Jag gillar dig." Sa jag.

8 nov, 2013 13:18

Borttagen

Avatar


Jag tog hennes hand och såg henne i ögonen.
- Jag gillar dig med.

8 nov, 2013 13:19

Borttagen

Avatar


"Tack..." Sa jag och log stort mot honom.

8 nov, 2013 13:24

Borttagen

Avatar


- Fast jag vet ju inte så mycket om dig. Log jag.

8 nov, 2013 13:26

Borttagen

Avatar


"Jag gillar gymnastik, att vara i skogen och sjunga." Svarade jag och log. "Du då?"

8 nov, 2013 13:40

Borttagen

Avatar


- Jag gör inte så mycket. Sade jag med en suck.

8 nov, 2013 13:42

Borttagen

Avatar


"Du måste ju göra något?"

8 nov, 2013 13:45

Borttagen

Avatar


- Jag bara läser eller skriver. Sade jag med en axelryckning.

8 nov, 2013 13:47

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och JustMe!

Du får inte svara på den här tråden.