Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Kan vi gå till lunchen tillsammans...?" Frågade jag.
7 nov, 2013 20:59 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Mitt hjärta studsade till. "Gärna!" svarade jag.
7 nov, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
"Okej!" Svarade jag och log mot henne.
Vi började gå mot matsalen. 7 nov, 2013 21:19 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Hoppas det inte blir kyckling gryta!" sa jag och höll tummarna. "Vad gillar du för mat?" det lät bättre i mitt huvud, nu lät det som en 7-års fråga!
7 nov, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
"Eeeh... Jag vet inte. Du?" Svarade jag och log.
7 nov, 2013 21:24 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jag är vegetarian, så när det är kyckling gryta så får jag någon äcklig potatis gegga!" svarade jag och skrattade. "Annars gillar jag pannkakor och gröt!"
7 nov, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
"Jag med." Sa jag.
7 nov, 2013 21:30 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag stannade upp. "Jaså? Är du vegetarian?" frågade jag
7 nov, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
"Va? Nej!" Sa jag. "Jag menade att jag gillade det också, maten alltså!" Sa jag och log. Jag kan inte vara vegetarian.
7 nov, 2013 21:38 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jahaa!" det förstod jag. Alla jag träffar fattar inte hur jag överlever, men jag tycker det är elakt att man äter stackars djur, så jag fattar inte hur dem överlever!
7 nov, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen