Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 8 9 10 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick förbi dem och sökte fortfarande efter Zayn. Men det var svårt, det var folk överallt.

13 okt, 2013 16:33

Borttagen

Avatar


Jag smällde fast boken och började gå mot klassen. Jag fick syn på Niall och tog en liten omväg, för att inte träffa honom. Jag gick in i Zayn.
- Oii, förlåt, det var inte meningen. Sade jag och suckade. Varför skulle just jag alltid krocka i alla ?

13 okt, 2013 16:37

Borttagen

Avatar


Jag hittade inte Zayn och gick in till lektionen i stället med mina böcker. Jag satte mig på min plats och började prata med min bordsgranne, Joanna.
Hon var också väldigt populär i klassen, fast man såg inte henne så ofta. Hon skolkade nästan hela tiden.

13 okt, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


- Det är lugnt. Sade Zayn glatt och trängde förbi mig. Jag gick in till klassen och ignorerade Niall. Jag öppnade min dagbok och började skriva:
Mamma är dålig och dum ! Hennes nya kille är Niall Horans pappa... Jag vill inte att Niall ska bli min bror. Just nu bor jag hos pappa, utan lov. Och Oskar frågade om jag skulle gå på fest med honom. Varför han ? Nu kommer alla bara hata mig ännu mer, för att jag hänger med honom.
Skrev jag och suckade.

13 okt, 2013 17:29

Borttagen

Avatar


"Vad gör du på lektionen?" frågade jag retsamt.
"Tänkte det kanske skulle vara bra för betyget" flinade hon.
"Du kommer nog få F hur hårt du än försöker" mumlade jag och i samma sekund kom läraren in.
"Okej, jag hoppas ni har gjort läxan, annars kommer ni inte förstå ens hälften idag" sa läraren och log.

13 okt, 2013 17:34

Borttagen

Avatar


Tobias som satt framför sig tog min dagbok.
- Ge hit den ! Fräste jag och steg upp. Tobias började gapskratta.
- Rymmer du från din mamma ? Skratade han.
- Ge hit den där nu ! Och det är inte ditt problem.
- Tobias, ge den till... Cassie nu. Sade läraren. Till och med lärarna måste fundera på vad jag heter. Tänkte jag och suckade.
Tobias gav min dagbok och sneglade på Niall.
- Tack. Sade jag surt och stoppade boke i min skolväska.

13 okt, 2013 17:39

Borttagen

Avatar


Va? Rymma från sin mamma? Varför? Berodde det på mig?
Jag hörde att Joanna fnissade och kollade elakt bak på Cassandra. Jag tyckte synd om henne, fast jag måste erkänna att det kändes skönt, då kanske jag slapp henne.

13 okt, 2013 17:43

Borttagen

Avatar


Jag suckade och gömde ansiktet i händerna. Jag kämpade för tårarna som försökte tränga fram.
Jag drog ett djupt andetag och blängde på Joanne som flinade elakt mot mig.
- Cassandra, vill du kanske gå ut en stund ? Frågade läraren och såg på mig. Jag nickade och steg upp. Jag tog min väska och gick ut i den tysta korridoren. Jag satte mig på en bänk och började gråta.
Jag drog upp mina ben och lade armarna runt dem. Jag försökte sluta gråta, men det fungerade inte.

13 okt, 2013 17:47

Borttagen

Avatar


Jag tyckte ännu mer synd om Cassandra då hon gick gråtandes ut ur klassrummet. Jag gav Joanna en tyst knuff. Jag ville gå ut till Cassandra och se hur hon mådde.
Fast hon ville nog inte ha sällskap, särskilt inte av mig.

13 okt, 2013 17:50

Borttagen

Avatar


Jag drog ett djupt andetag och gick ut från skolan till busshållsplatsen. Jag steg på första bästa buss som kom och åkte in till stan.
Jag steg av vid någon park och satte mig på en gunga.
- Är du okej ? Frågade en kille i min ålder. Han hade svart hår och svarta kläder... Precis som jag.
- Ja. Ljög jag och försökte hålla rösten stadig.
- Varför är du inte i skolan ? Frågade han och satte sig på gungan brevid mig.
- En kille tog min dagbok och jag gick. Förklarade jag kort och darrigt.

13 okt, 2013 17:58

1 2 3 ... 8 9 10 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.