Voldemorts dotter ~ Fanfiction
Forum > Fanfiction > Voldemorts dotter ~ Fanfiction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
jättebra!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 12 okt, 2013 08:03 |
|
Borttagen
|
bra !
12 okt, 2013 08:27 |
|
Borttagen
|
BRA
12 okt, 2013 08:33 |
|
Alma123!!
Elev |
älskar hur du skriver. love you !♥
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 12 okt, 2013 08:36 |
|
Katie Granger
Elev |
Jättebra!
Älskat barn har många namn, hatat barn har flera 12 okt, 2013 08:36 |
|
Borttagen
|
Du skriver så bra! Jag älskar den här ff:n!
Jag älskar att Renesmee är tilsammans med Draco! Dom passar så bra ihop! När kommer nästa? Längtar! 12 okt, 2013 10:05 |
|
Borttagen
|
Mer
12 okt, 2013 20:31 |
|
§ Hedwig §
Elev |
13 okt, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Bra där
13 okt, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Kapitel 9: Uppståndelsen
~ Severus har lärt mig att aldrig leka med eld. Nu vet jag inte om jag ska beskriva mitt liv som eld eller is. Båda är ju lika dåligt om man har för mycket. "EVANS!" Jag vänder mig om. Det är George. Hans hår är rufsigt av blåsten och han har quidditchkläder på sig. "Om du kom hit för att kräva en till kyss, så måste jag tyvärr säga nej" sa jag. "Nja, jag tror jag hoppar det den här gången" sa George. Han ler, men jag ser att han vill något viktigt. "Så var det något du ville eller?" frågar jag och trampar otåligt med foten i marken. Jag och Draco ska mötas vid sjön om tio minuter, och jag ska hinna byta om innan. "Ehh...ja, Harry är skadad och ligger i sjukhusflygeln". George säger allt väldigt snabbt. "Varför ska jag bry mig?" säger jag. George biter sig i läppen, och jag ser att det är viktigt. "Okej då" säger jag och springer efter honom. Draco Jag hör klapprande steg i korridoren och en välbekant röst. Det är Nessie. Jag vänder mig om och ser henne och Weasley nummer två springa mot sjukhusflygeln. Jag springer efter. På sängen ligger Potter. Nessie står bredvid sängen, stel som en staty. Granger och Vesslan står på andra sidan. "Du kan väl åtminstone låtsas att bry dig?" säger Granger. Jag ser inte, men jag kan ana hur Nessie känner sig. Och troligen har jag rätt, för Grangers ansikte stelnar till av rädsla. "Nej, han är inte min vän, och det är hans fel" säger Nessie. "Han gav aldrig mig en chans." "Men han är kär i dig ju!" säger Vesslan. Jag bara gapar. TILLBAKA TILL NESSIE Jag hör steg som springer iväg bakom mig. Jag hinner se blont hår och en grön och svart kappa. Draco. "O nej, han missuppfattade allt, tack så mycket" sa jag ironiskt till Granger och springer efter Draco. Jag hör Granger skratta. Jag hejdar mig mitt i språnget och går med raska steg mot henne. Snabbt tar jag upp trollstaven. Hon gör desamma, men jag är snabbare och har trollstaven tryckt mot hennes hals. "Hermione!" Jag rycker till och kollar på sängen. Harry är vaken. Jag hör hur Granger slappnar av och skrattar. Då slår jag till. Min knytnäve flyger och träffar henne rakt i ansiktet. Hon flyger bak. "Reta inte upp mig" fräser jag och springer därifrån. ~ Mer? Det var ett tag sen nu, men jag hoppas jag har kvar några läsare 24 okt, 2013 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen