Styra drömmar.
Forum > Off Topic > Styra drömmar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag antar att det jag gör i mina drömmar inte riktigt är att styra. Delvis kan jag styra drömmarna eftersom jag kan typ stanna upp, tänka efter och sedan konstatera att det är en dröm men jag brukar inte stanna i drömmen utan jag väcker mig själv. x)
Det är mest så här: Drömma drömma drömma Wait what Ok, känner jag något? Nej, alltså är det en dröm "Vakna" Fungerar aldrig i mardrömmar däremot, hur otroliga de än är. :p 1 maj, 2015 06:03 |
|
Borttagen
|
Jag kan liksom välja om jag ska vakna och liksom avsluta drömmen!
1 maj, 2015 07:09 |
|
Aveline
Elev |
Jag kan inte styra drömmen, men jag upplever det som om det vore verkligt men sen när jag vaknar var allt så suddigt i drömmen fast att jag inte upplevde set så just när jag drömde.
Jag drömmer oftast att jag träffar karaktärer från både böcker och filmer och sen så söker jag efter något. Det är väldigt orealistiskt men det känns så verkligt att jag inte ens kommer på tanken att jag drömmer. Ibland är jag också bara typ som berättar rösten och ser allt uppifrån, då kan jag föreställa mig för vad som kommer hända, men jag kan inte ändra på någonting. Rätt så sad egentligen. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 7 maj, 2015 09:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen