Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad vill ni bli som vuxna?

Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Förut har det varit flygledare, men just nu lutar det mer mot journalist.. jag tycker båda jobben passar bra liksom

13 nov, 2011 10:54

Ginnyy
Elev

Avatar


Min dröm när jag var liten var att bli en apa. Helt seriöst, jag tränade varje dag hos min dagmamma!
Nu för tiden vet jag inte riktigt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

13 nov, 2011 10:59

Katla
Elev

Avatar


^AWESOME! Ska lätt bli apa när jag blir stor!

Nä, men världskänd skådespelerska eller hyllad författarinna vore inte så tokigt.
Tänk om.. Jag först skrev typ världens bästa bok, och sedan gjorde de film av den, och så var jag med och spelade i filmen eftersom jag kommer bli skådespelerska också.. ;PpPPpP
Djurskötare vore inte så pjåkigt heller. På London Zoo, helst.

♏︎

13 nov, 2011 11:03

Eilonwy
Elev

Avatar


Jag vill bli författare eller musiker, helst båda ... det går väl om man försöker och offrar sig för (mycket) magont Båda är tuffa yrken som bara ger mycket pengar om man blir känd av det, men watcha gonna do - musik och skrivandet är det jag tycker mest om i livet

(oj, vad fjäskig jag låter .-. )

Even the darkest night will end and the sun will rise

13 nov, 2011 11:18

Tonks-nea1
Elev

Avatar


Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir vuxen? Hade inte varit helt fel att bli något inom idrott, för jag tycker det är typ det roligaste ämnet i skolan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

13 nov, 2011 11:21

Buddha
Elev

Avatar


ASTRONAUT!

13 nov, 2011 12:13

Borttagen

Avatar


Djurrättsaktivist på heltid! Fatta vilken dröm haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F6rkdg8.gif

13 nov, 2011 13:32

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
När jag är vuxen vill jag bli proffsbrottare och käna pengar på det! eller flytta till new york med Moldemort och öppna en Hår och Make over salong

Om ni startar det i NY lovar jag att besöka er :*

Men jag vill bli psykolog!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

13 nov, 2011 14:33

baramin
Elev

Avatar


Har funderat på att typ producera musik. Eller någonting, haha.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 nov, 2011 17:49

Miss_Hj
Elev

Avatar


Doktor

13 nov, 2011 23:18

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?

Du får inte svara på den här tråden.