Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förut har det varit flygledare, men just nu lutar det mer mot journalist.. jag tycker båda jobben passar bra liksom
13 nov, 2011 10:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Min dröm när jag var liten var att bli en apa. Helt seriöst, jag tränade varje dag hos min dagmamma!
Nu för tiden vet jag inte riktigt...
13 nov, 2011 10:59 |
|
Katla
Elev |
^AWESOME! Ska lätt bli apa när jag blir stor!
Nä, men världskänd skådespelerska eller hyllad författarinna vore inte så tokigt. Tänk om.. Jag först skrev typ världens bästa bok, och sedan gjorde de film av den, och så var jag med och spelade i filmen eftersom jag kommer bli skådespelerska också.. ;PpPPpP Djurskötare vore inte så pjåkigt heller. På London Zoo, helst. ♏︎ 13 nov, 2011 11:03 |
|
Eilonwy
Elev |
Jag vill bli författare eller musiker, helst båda ... det går väl om man försöker och offrar sig för (mycket) magont
(oj, vad fjäskig jag låter .-. ) Even the darkest night will end and the sun will rise 13 nov, 2011 11:18 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir vuxen? Hade inte varit helt fel att bli något inom idrott, för jag tycker det är typ det roligaste ämnet i skolan
13 nov, 2011 11:21 |
|
Buddha
Elev |
ASTRONAUT!
13 nov, 2011 12:13 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 13:32 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Salazar1: När jag är vuxen vill jag bli proffsbrottare och käna pengar på det! eller flytta till new york med Moldemort och öppna en Hår och Make over salong Om ni startar det i NY lovar jag att besöka er :* Men jag vill bli psykolog!
Tumblr.
13 nov, 2011 14:33 |
|
baramin
Elev |
Har funderat på att typ producera musik. Eller någonting, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 nov, 2011 17:49 |
|
Miss_Hj
Elev |
Doktor
13 nov, 2011 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen