Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
skickat: puss puss
fått: hej! du har använt 100 mb surf idag. vill du köpa mer bla bla bla mvh comviq :s
23 sep, 2013 20:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: I aldrig orka gå to school
fått: LITERALLY ME speech! 29 sep, 2013 22:43 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Fått: "Jadå, gör det"
Skickat: "Bra! Är typ vid nästan vid slottet" Hahahahaha.... fin svenska. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 29 sep, 2013 22:45 |
|
Carneol
Elev |
Ang en tv-serie
fått: M****** dör ju för i helvete skickat: Vet, grinar du eller? 29 sep, 2013 22:54 |
|
Consectetuer
Elev |
fått: "haha ja
skickat: "Alltid den minst viktiga personen. Angående hur de viktigaste karaktärerna oftast överlever medan mindre viktiga inte gör det x) Och sedan att den andra skulle sova haha 29 sep, 2013 23:12 |
|
MizzNina
Elev |
Skickat: Will I lose my dignity?
Fått: Will someone care? Håller på att föra en konversation med en vän genom att bara citera låtar från en av våra favoritfilmer. Han försökte fuska lite i början dock. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 sep, 2013 14:53 |
|
Elma00
Elev |
30 sep, 2013 17:05 |
|
Ginny00
Elev |
30 sep, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Skickat; Jag sa till mamma att vi hade simprov idag. Och hon trodde mig, men I don't think daddy is going to believe ME. >:'(
Fått; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så djurig du är. Så du ska inte komma? >:'( Konversation med Ibbo. :3 24 okt, 2013 10:16 |
|
aascendio
Elev |
24 okt, 2013 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen