(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, tack. Jag vill gärna leva. Tycker du om blod?"
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
" ... Nej, men ..." Jag suckade.
2 sep, 2013 21:31 |
|
Queen Boo
Elev |
"Varför dricker du människoblod då?" Sa jag, när jag kom på en sak.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
"Vad har jag för val?!" sa jag och blev plötsligt upprörd igen.
2 sep, 2013 21:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tänkte efter. "Djur... fast det ksnske inte räcker" säger jag fundersamt.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnade inte på henne. Jag försökte hitta någon annan jag kunde dricka.
2 sep, 2013 21:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick förbi honom ut ur gränden.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Jag stannade ett tag och fortsatte leta efter en lukt.
2 sep, 2013 21:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Så gick jag tillbaka till skolan.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag fann en god lukt och sökte upp den.
2 sep, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen