(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag log mot Selena, var jag cool? Jag blev i alla fall glad.
- Akta! utropade jag precis innan Selena krockade in i en bred, muskulös rygg. 27 aug, 2013 19:11 |
|
Queen Boo
Elev |
''Hoppsan'' mumlade jag och vände mig om för att se vem det var
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Det var...
------------------------------------ (JAG VET INTE VEM DET ÄR!!!!!) 27 aug, 2013 19:13 |
|
Queen Boo
Elev |
(Uhum... INTE JAG HELLER)
------------------------------------------- Personen vände sig om. jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
...En okänd kille stirrade hotfullt på Selena och jag pep till av rädsla. Killens blick vändes till mig och han log elakt mot mig. Jag pep igen.
------------------------------------------- Men vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! 27 aug, 2013 19:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittade upp på honom. ''Ursäkta'' sa jag och log.
--------------------------------------------------- Om du svär kommer du aldrig till himlen jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Zeb, ursäktade mig, och sprang iväg mot honom.
------------------------------------------------ Lawl. Jag vill hamna hos Hades, inte i himlen. FAN SATAN HELVETE JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!! 27 aug, 2013 20:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang efter Roxanne.''Hej, Zeb''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Zeb nickade kort mot oss och gick sedan 'på toa'.
27 aug, 2013 21:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag följde efter honom i smyg, och ställde mig utanför toan han gick in på.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen