NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
''jaha'' sa jag och pustade ut
8 aug, 2013 14:13 |
|
ginny 23
Elev |
8 aug, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
''men du bella, jag vill visa dig något'' sa jag och tog hennes hand
15 sep, 2013 08:26 |
|
Borttagen
|
Jag fattade hennes hand och gick ut.
15 sep, 2013 08:29 |
|
Borttagen
|
jag gick till en glänta i skogen och kollade in i hennes ögon smått argt
15 sep, 2013 08:32 |
|
Borttagen
|
Vi gick in i den förbjudna skogen.
-Varför går vi hit? Undrade jag. 15 sep, 2013 08:38 |
|
Borttagen
|
''stunt i det!'' sa jag och kollade argt in i hennes ögon
15 sep, 2013 08:41 |
|
Borttagen
|
"Vad är det? Frågar jag.
"Kunde du inte prata med mig i Vid-Behovsrummet istället? (Harry Potter tjejen) 15 sep, 2013 08:42
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-15 kl. 08:54
|
|
Borttagen
|
''du tror antagligen att man säger hej till någon så är man bästa vänner!''
jag kände att polyyjuice elexiret slutade att fungera och mina ögon blev röda och mitt hår blev svart och gick ner till fötterna, min ravenclaw slips blev till en slytherin slips... ''bella boot'' sa jag nu med en mörk röst 15 sep, 2013 08:54 |
|
Borttagen
|
Jag såg Amaya förvandlas till en Slytherinelev.
Jag blev rädd. Till slut fick jag fram: "Amaya?" "Amaya?" 15 sep, 2013 08:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen