Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Snape/Draco) Sagan om en fantasi

Forum > Fanfiction > (Snape/Draco) Sagan om en fantasi

1 2 3 ... 8 9 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Neeej! INTE näst sista Det här får inte vara slutet för Snaco!
Snälla?

Jag älskar att skriva om dom, men ju längre jag skriver desto sämre blir det och jag kan ju faktiskt inte hålla på för alltid med en och samma fanfiction.

31 jul, 2013 23:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Neeej! INTE näst sista Det här får inte vara slutet för Snaco!
Snälla?

Jag älskar att skriva om dom, men ju längre jag skriver desto sämre blir det och jag kan ju faktiskt inte hålla på för alltid med en och samma fanfiction.

*snyft*
Lova att de sista är bra! Annars fortsätter jag!
(Nää, ba skoja! Ingen press ...!)

31 jul, 2013 23:04

YES
Elev

Avatar


Jag gillar Pansy...
Älskar hennes kommentar: "Kom igen nu, prata, hångla, kyss varann. Gör nånting!"

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

31 jul, 2013 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av YES:
Jag gillar Pansy...
Älskar hennes kommentar: "Kom igen nu, prata, hångla, kyss varann. Gör nånting!"

Hihi, ja

31 jul, 2013 23:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Neeej! INTE näst sista Det här får inte vara slutet för Snaco!
Snälla?

Jag älskar att skriva om dom, men ju längre jag skriver desto sämre blir det och jag kan ju faktiskt inte hålla på för alltid med en och samma fanfiction.

*snyft*
Lova att de sista är bra! Annars fortsätter jag!
(Nää, ba skoja! Ingen press ...!)

Den sista delen är väl inte sådär jättebra (yes, jag har redan skrivit den), meeen epilogen kommer bli fett mysig i alla fall C:

31 jul, 2013 23:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Neeej! INTE näst sista Det här får inte vara slutet för Snaco!
Snälla?

Jag älskar att skriva om dom, men ju längre jag skriver desto sämre blir det och jag kan ju faktiskt inte hålla på för alltid med en och samma fanfiction.

*snyft*
Lova att de sista är bra! Annars fortsätter jag!
(Nää, ba skoja! Ingen press ...!)

Den sista delen är väl inte sådär jättebra (yes, jag har redan skrivit den), meeen epilogen kommer bli fett mysig i alla fall C:

:3 Gött!

31 jul, 2013 23:07

YES
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YES:
Jag gillar Pansy...
Älskar hennes kommentar: "Kom igen nu, prata, hångla, kyss varann. Gör nånting!"

Hihi, ja


Det speglar exakt hur jag kände mig när jag läste kapitlet

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

31 jul, 2013 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av YES:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YES:
Jag gillar Pansy...
Älskar hennes kommentar: "Kom igen nu, prata, hångla, kyss varann. Gör nånting!"

Hihi, ja


Det speglar exakt hur jag kände mig när jag läste kapitlet

Jaa, man tänker ju såhär: Men kyss honom då! Ska det vara så svårt att liksom ...
(Hehe ...)

31 jul, 2013 23:15

Freddelito
Elev

Avatar


""Då får vi väl göra något åt det.", log han."

Haha, älskar den där meningen, ett perfekt slut, för man blir såå nyfiken (gaarh)!

Vad hände med Pansy? Hon måste verkligen älska Draco 80 ♥
Och du går nt för fort fram, det är toppen!!

Näst. Sista. ?. Buhuhu D': TUR, att det kmr en epilog (nu räknar jag med att du skriver en)!
Vad skönt att det lutar åt att sluta som Snaco/Drape, annars skulle jag nt stått ut!!

Men, BÄST som vanligt, längtar och fruktar den sista delen 8D/ D8

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

1 aug, 2013 08:17

Godrica
Elev

Avatar


Såklart, bäst ♥ Kan vi få sista delen? Eh, trots att jag inte vill att det ska ta slut. Bra att du ska skriva en epilog, din förra på Drarry blev ju mysig XD

1 aug, 2013 08:19

1 2 3 ... 8 9 10 11 12

Forum > Fanfiction > (Snape/Draco) Sagan om en fantasi

Du får inte svara på den här tråden.