En husalfs liv
Forum > Fanfiction > En husalfs liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Å, tack för era kommentarer, de värmer i hjärtat! Jag tror jag skrivit nästa, jag håller i alla fall på med ett nu.
Kapitel kommer idag! Rasmus potter 5 nov, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
jag bevakar Lovisa Granager
5 nov, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Kapitel 16.
Susan skrek, och med en duns ramlade hon ner på marken. Minkie sprang fram till henne och kavlade upp armarna. "Det där låter du allt bli!" Bellatrix ropade ut det hon sagt. "Om du tror du ska röra min dotter har du fel! FEL!" Minkie ryckte till. Hon hade glömt att Bellatrix var där. "Å, din dumma husalf... CRUCIO!" Nu var det Minkies tur att skrika. Smärtan kändes som knivar mot hennes hud. Hon ville inte leva längre, bara dö. "Men vad gör?" En gammal gubbe haltade på käpp genom granarna. "Förbannar flickan och torterar Husalfen?! Jag har sett hela händelsen, och var säker på detta: jag kommer anmäla..." "Tyst gubbe!" Sa Narcissa. "Du lägger inte dig i, okej?" "Kom." Gubben tog snabbt tag i Susa och Minkie. Pang! Och de transfererade sig till en stuga i samma skog, två mil bort. Han dumpade Susan på stolen och mumlade en förtrollning. Susan blev genast rosigare om kinderna och hennes bröstkorg började bulta igen. "Bra", sa gubben lättat. "Salvia Hexa! Muffliato! Nu borde ingen höra oss", sa han. "Nå... Alf, vad vet du om situationen?" "Å, kalla mig Minkie, sir", svarade Minkie. "Jag vet fortfarande ingenting, det är förvirrande..." "Det med Susan och Bellatrix?" Susan ryckte till vid hennes namn. "Mamma...", sa hon svagt. "Ja, vid kanske ska börja vid Bellatrix", sa gubben. "För hon är inte din riktiga mamma. Ditt riktiga namn är Susan Bones. Taaack, för all uppskattning för min ff och alla kommentarer och tummar. Jag älskar er!♥ 5 nov, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Den var huuur bra som helst ♥♥ Jag vill läsa meeer nu ♥♥
5 nov, 2013 17:34 |
|
Harry .P
Elev |
toppen!!!!!!!!!!!!!
5 nov, 2013 20:52 |
|
Elzyii
Elev |
ÅH NYTT KAPITEL!
Det var mer än toppen, utan superdupermegabäst!!! Förstår inte hur du kan skriva så bra, jag vill också läsa mer- NU! åååh susan Bones, JAG VISSTE DET!!! Hhi skriv mer nu va, kan inte hålla mig av spänning Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 6 nov, 2013 11:16 |
|
Borttagen
|
OMG älskar detta!! bevakar detta nu!!
6 nov, 2013 14:53 |
|
Borttagen
|
Mer
6 nov, 2013 16:59 |
|
RosaWeasley
Elev |
Läst igenom alla kapitel nu, intressant och bra skrivet!
when i get sad i stop being sad and be awesome instead. true story 6 nov, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Rasmus potter, Elzyii, Shehnaz, Hassel Weasley, RosaWeasley: Tack för era kommentarer! De värmer i mitt hjärta!
6 nov, 2013 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen