"Din Rose..."
Forum > Fanfiction > "Din Rose..."
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sofia Albuslover
Elev |
Ja det vill vi! Fyra tummar nu, kom igen
Älskade kapitlet, team Scorpius! Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 7 sep, 2013 14:11 |
|
Chilnava
Elev |
Ny läsare!
BEVAKAR!! ♥ SJUUUKT bra FF!!♥ LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
7 sep, 2013 16:11 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra meeer!! nu!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 7 sep, 2013 16:40 |
|
kitto
Elev |
Okej, fem likes?
7 sep, 2013 16:57 |
|
Alma123!!
Elev |
blir lite drygt om du bara ökar hela tiden , vissa kan tappa läsglädjen då.. "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 7 sep, 2013 16:58 |
|
Magda
Elev |
7 sep, 2013 17:58 |
|
kitto
Elev |
Okej, sorrysorry. Jag hade ju inte precis tänkt öka och öka och öka. Jag är bara lite kär i likes. Men vi säger så här.. Någon av er skriver vad som helst nu så att jag kan skriva ett nytt kapitel där jag inte skriver någon sån här grejs över. Går det bra??
8 sep, 2013 07:52 |
|
Alma123!!
Elev |
mm
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 8 sep, 2013 07:53 |
|
Rawi
Elev |
8 sep, 2013 10:21 |
|
kitto
Elev |
Kapitel 10.
Morgonen som kom så gick jag upp tidigt. Klockan var bara halv sex och dom enda tomma sängarna var Daniellas och en flicka som hette Fellies. Dom två gick upp klockan fem varje morgon för att hinna träna på trollkarls-schack innan frukosten. Jag själv gick endast upp så här tidigt för att en kolsvart uggla suttit och knackat konstant på en fönsterruta i flera timmar. Jag gick fram till fönstret och öppnade för ugglan som flaxade till och satte sig på min säng. Jag ryckte kuvertet ur ugglans näbb och läste på det. Till Rose Weasley.. Bokstäverna var skrivna tunt i svart bläck och var mycket stiliga. Jag öppnade brevet och hittade endast en liten lapp och fem svarta fjädrar, som såg ut att vara plockade från den stackars ugglan. Jag vek upp lappen och läste tyst. Kära Rose! Visa inte fjädrarna för någon, göm dem väl. Det är mycket viktigt och bör lydas. Vad roligt att du hamnade i Ravenclaw, hur reagerade din familj? Det stod ingen underskrift på lappen utom bara dessa ord. Jag vände och tittade på baksidan men där fanns inget skrivet alls. Jag rynkade pannan och lade ner fjädrarna och pergamentbiten i kuvertet igen. Jag tänkte efter en liten stund men det bästa jag kunde komma på var att lägga det under min Weasley-bok i mitt nattduksbord så det var det jag gjorde. Sedan klädde jag mig och gick ner i sällskapsrummet där jag, precis som vanligt, möttes av Daniella och denna 'Fellie' sittandes vid ett schackbräde. Jag log mot dom och satte mig i en av fåtöljerna. Jag tog upp en tidning som låg på armstödet och började läsa några artiklar. Försätter senare, okej? Men skriv gärna ändå 8 sep, 2013 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen