PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"haha, ja det är sant det." svarade jag och skrattade lite.
7 nov, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
"Vad säger du? Känner du dig lite sjuk? Kom igen!" Jag fattade inte att jag gjorde det här men jag hade så tråkigt.
7 nov, 2013 19:44
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp och kände på min panna. Den var inte alls kall men jag ville hem.
"Helt klart, sjuk." sa jag och log.
7 nov, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
"Bra. Är du så sjuk att jag måste hjälpa dig och ta hand om dig hela skoldagen?"
7 nov, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
"Ja...Du gör som du vill" sa jag och började gå ner för berget.
7 nov, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
"Okej. Du är hemskt sjuk och behöver hjälp hem hela dagen." Sa jag och följde efter.
7 nov, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick till klassrummet för att hämta min väska. Som tur var ingen där. Jag tog min väska och gick sedan ut ur klassrummet igen.
7 nov, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på henne utanför och fortsatte att följa efter henne.
7 nov, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag sparkade på en sten så att den flög iväg.
"Gillar du skolan?" frågade jag honom.
7 nov, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
"Nej. Eller jo, om jag slipper jobba. Typ." Jag började tänka på "hemma".
"Jag gillar att vara därå skolan men inte att jobba." Svarade jag och hoppades att hon inte skulle fråga om varför eller mitt "hem".
7 nov, 2013 21:14
|
Du får inte svara på den här tråden.