Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vampyr.

Forum > Fanfiction > Vampyr.

1 2 3 ... 8 9 10 11
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Underbart!

jag är jättecoolig älska mig plz

9 apr, 2013 16:58

Erica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Erica:
Konichiwa! Den är extremt bra, har du planerat vad som ska hända eller skriver du bara efter hand???? ;D

Tack!!
Jag skriver bara efter hand, försöker att inte planera något alls i förväg.



Jag vet att det låter lite konstigt, men om du vill kan vi väll skriva den tillsammans, men bara om du vill XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

13 apr, 2013 14:51

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Erica:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Erica:
Konichiwa! Den är extremt bra, har du planerat vad som ska hända eller skriver du bara efter hand???? ;D

Tack!!
Jag skriver bara efter hand, försöker att inte planera något alls i förväg.



Jag vet att det låter lite konstigt, men om du vill kan vi väll skriva den tillsammans, men bara om du vill XD

Det låter inte konstigt...men nej tack, har världens bästa ide.
men om du vill kan vi rolla?

13 apr, 2013 15:34

Erica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Erica:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Erica:
Konichiwa! Den är extremt bra, har du planerat vad som ska hända eller skriver du bara efter hand???? ;D

Tack!!
Jag skriver bara efter hand, försöker att inte planera något alls i förväg.



Jag vet att det låter lite konstigt, men om du vill kan vi väll skriva den tillsammans, men bara om du vill XD

Det låter inte konstigt...men nej tack, har världens bästa ide.
men om du vill kan vi rolla?



OkiDokiLoki ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

13 apr, 2013 16:20

Borttagen

Avatar


Ursäkta att det inte kommit något än!!!
Har typ:
1: glömt bort denna ff...
2: Inte idas skriva på denna
3: ägnat den tid jag verkligen vill skriva till min andra berättelse, men nu hoppas jag att det ska komma till nästa vecka....Hoppas!!

4 maj, 2013 18:09

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Det gör inget!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 maj, 2013 18:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Det gör inget!!

Vad bra!!!

4 maj, 2013 18:13

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Det gör inget!!

Vad bra!!!
Gör absolut inget men...längtar!! ♥

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

4 maj, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Petra Hyrrot: Hehe, jag längtar också!!
håller på att skriva lite nu...

4 maj, 2013 18:44

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Petra Hyrrot: Hehe, jag längtar också!!
håller på att skriva lite nu...

att du kan och hinner fiiiniiis! ♥

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

4 maj, 2013 18:45

1 2 3 ... 8 9 10 11

Forum > Fanfiction > Vampyr.

Du får inte svara på den här tråden.