Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ roll(privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

1 2 3 ... 8 9 10 ... 85 86 87
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Alla går till sin stuga!" ropar Kerion.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

30 apr, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Meia suckar.
"Vet du? Det är tråkigt att vara ensam i en stuga hela tiden", klagar hon.

30 apr, 2013 19:58

amanda1104
Elev

Avatar


[En fråga; bor dom i Hermes stuga?]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

30 apr, 2013 19:59

Borttagen

Avatar


[Nej, du bor väl i Hades stuga och jag bor väl i Zeus, right? c:]

30 apr, 2013 20:02

amanda1104
Elev

Avatar


[Förresten, vet dom om vem som vet vem som är deras föräldrar? Och Hades har ingen stuga ]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

30 apr, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


[Nej, just det haha x(]

30 apr, 2013 20:06

amanda1104
Elev

Avatar


[Blev lite förvirrad ]

"Vi är inte precis ensamma!" säger Aily och skrattar.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

30 apr, 2013 20:07

Borttagen

Avatar


[Haha jag med O.0]

"Nej, men jag är ensam i mitt hörn", säger Meia och blänger på skoj mot Aily. Hon sover faktiskt i ett hörn, men någon meters avstånd från det andra. Sist hon sov bredvid någon slutade det med att personen i fråga började blöda näsblod.

30 apr, 2013 20:11

amanda1104
Elev

Avatar


"Då gör jag dig sällskap!" säger Aily. Då krockar hon med någon. Det visar sig vara Jackson.
"Se dig för" fräser hon och han ger henne en frågande blick. Av någon anledning har hon alltid hatat honom.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

30 apr, 2013 20:15

Borttagen

Avatar


"Jag tror inte att du vill börja blöda näsblod på grund av att jag slår dig i sömnen", svarar Meia sakligt.

30 apr, 2013 20:19

1 2 3 ... 8 9 10 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

Du får inte svara på den här tråden.