Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vänner ♥
7 mar, 2013 19:09 |
|
soratanaka
Elev |
Jag tycker verkligen om ordet "sommarregn". Lite sådär bitterljuvt med en fin klang.
Nostalgi, aspiration, inspiration, lycka, skog, mörker, vilsen, funnen, kyrkklockor, törnrosor, vinrött, läppar & ömhet. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2013 21:24 |
|
Rymdkonungen
Elev |
11 mar, 2013 15:42 |
|
Myling
Elev |
11 mar, 2013 19:35 |
|
Korra
Elev |
Formalin - Det är superfint!
13 mar, 2013 02:21 |
|
Borttagen
|
"Snöängel"
"Smäcker" "Dimma" "Maräng" "Han" "Sarkasm" "Längtan" "Dis" 13 mar, 2013 09:14 |
|
Pinez 14
Elev |
musik
♥ ♥ ♥ 24 mar, 2013 02:47 |
|
Borttagen
|
Harry Potter
24 mar, 2013 07:38 |
|
Borttagen
|
Harmoni ♥
24 mar, 2013 07:44 |
|
kotte7
Elev |
Iskristaller
24 mar, 2013 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen