Veeeem har läst alla böcker?!
Forum > Harry Potter > Veeeem har läst alla böcker?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Läser serien för femte gången nu
![]()
24 okt, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
Läste alla när jag var åtta år ;D Håller på att läsa dem på engelska, har läst första än så länge c:
24 okt, 2011 21:26 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag har läst alla på både svenska och engelska, minst 20 gånger (vissa böcker har jäg läst fler) och sen har jag lyssnat på dem på ljudbok 30 gånger efter det (yeay ljudbok).
24 okt, 2011 21:27 |
|
ebbavladimir
Elev |
Jag har läst alla böcker, några på engelska
24 okt, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag har läst arje bok ca 6 gånger styck xD
24 okt, 2011 22:08 |
|
adliitam
Elev |
Jag har läst varje bok minst 20 gånger på engelska(då hela boken) har också läst små bitar som jag gillar massvis med gånger!! (som tex the prince's tale måste jag ha läst 30 gånger haha)
Sen har jag också läst dom svenska böckerna, men då kanske bara 3-4 gånger per bok ![]() ![]()
24 okt, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Åh, jag har typ bara nördat filmerna i flera år.. Håller just nu på att läsa 5:an. Böckerna är faktiskt sjukt bra!
25 okt, 2011 08:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, jag har typ bara nördat filmerna i flera år.. Håller just nu på att läsa 5:an. Böckerna är faktiskt sjukt bra! Såklart! Men det är roligare att läsa böckerna först, fast då blir man besviken på karaktärernasn utseende (eller jag blev det iaf ;P) Men böckerna är sjukt bra... elller: supermegaawesomefoxyhot 25 okt, 2011 13:12 |
|
Smilis
Elev |
Har läst alla på svenska (många gånger) Nu läser jag dom på engelska, är på trean.
Weasley´s ÄGER 25 okt, 2011 13:23 |
|
Stinafinan
Elev |
Frågan är väl HUR många gånger man har läst alla? :p Några har jag bara läst någon gång på svenska, men på engelska vet jag inte. Har tappat räkningen :p
25 okt, 2011 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen