Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag tog ett långt skutt fram till Enya.
Hej! 8 apr, 2013 16:51 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hehe..." säger jag försiktigt. (TYPISKT MIG, SKRATT)
jag är jättecoolig älska mig plz 8 apr, 2013 19:49 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Ska vi gå? fågar jag samtidigt som jag hivar upp korgen jag flätade högre upp på axeln.
Hej! 9 apr, 2013 22:01 |
|
Queen Boo
Elev |
''Visst'' Säger jag och ställer mig upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 apr, 2013 17:12 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Du först" säger jag.
Hej! 14 apr, 2013 13:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar springa
jag är jättecoolig älska mig plz 14 apr, 2013 17:54 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag fölger efter.
Hej! 15 apr, 2013 16:50 |
|
Queen Boo
Elev |
(MEN ÅÅÅH STAVA RÄTT!!!)
Jag kastar mig upp i ett träd. jag är jättecoolig älska mig plz 15 apr, 2013 19:30 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag kastar mig efter henne och svingar mig över en gren och landar på en annan, lite längre fram.
Hej! 16 apr, 2013 15:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig om. ''Vilket djur är du mest rädd för?''
jag är jättecoolig älska mig plz 16 apr, 2013 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen