Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Ashton harklade sin igen och svalde en del av blodet.
Han tänkte en stund på Chrissies fråga innan han svarade. "Jag slog mig i trappan, och då börja det blöda, men jag vet inte varför det är blod." Han spottade igen och såg på Chrissie. Han undrade om hon också hade gjort sig illa någonstans, men vågade inte fråga. Han torkade sig om munnen och och såg på sin hand. SÅ mycket blod.. Men ändå så mådde han ändå bra. Han såg fashinerat på handen och luktade funderat på den innan han slickade fundersamt på den. Det smakade vidrigt. ![]()
9 apr, 2014 18:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen