PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
10 feb, 2013 20:19 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja .. Men vart ska vi ?" sa jag och tittade på henne igen
10 feb, 2013 20:20 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Jag... Vet faktiskt inte..." Då kom bilderna tillbaka. Jag såg grottan igen. Mannen med manteln stod framför mig igen. Han vände sig inte om igen, men det var som om han spände hela kroppen och vred upp armarna mot grottans tak. Jag kände smärtan skjuta genom kroppen. "Vad är det som får dig att vara så stark?" frågade mannen hotfullt, och smärtan kom igen, fast ännu värre den här gången. "Svara mig!!!" skrek han. "Jag vet inte" svarde jag plågat, med Samuels röst!! Jag v. ar Samuel, eller rättare sagt, jag såg det Samuel såg. "Jag förstår inte vad du menar!! Jag är bara en vanlig kille!!" Jag kom tillbaka till verkligheten igen. Jag satt på Agra igen. Plötsligt visste jag precis vart vi skulle. "Vi ska upp i Faritale Bergen!!" sa jag, och satte av i gallopp.
10 feb, 2013 20:41 |
|
Lolly0101
Elev |
"Men det är ca 5 dags ritter ditt i detta tempo " sa jag och tittade oroligt på henne
10 feb, 2013 20:43 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Jag vet, men det är där Samuel är, det känner jag!! De måste ha färdats otroligt snabbt, de är där nu, och Smauel kidnappades för en halv timme sedan!!!"
10 feb, 2013 20:45 |
|
Lolly0101
Elev |
"Underligt , dom kan ej ha färdas via hästar , Utan typ en hippogriff eller något liknande " sa jag och började öka tackten till galopp
10 feb, 2013 20:46 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
10 feb, 2013 20:47 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja " något åt det hållet
10 feb, 2013 21:07 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Men, jag trodde inte att det fanns magi kavr i den här världen... I alla fall inte på den här sidan av östra gränsen, och östra gränsen är ju flera hundra mil bort!! Ingen med magisk förmåga skulle väl resa så långt för att kidnappa en vanlig pojke?"
------------------------------------------------------------ Har studiedag! JIPPIEEEEEEEEEEEE!!!!!!
11 feb, 2013 11:54 |
|
Lolly0101
Elev |
"Nej om inte. " sa jag och stannade upp lite . Om inte någon är tillbaka . någon hemsk
11 feb, 2013 15:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen