Namn på Ugglor
Forum > Harry Potter > Namn på Ugglor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Shadow
Winter is coming... 7 apr, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Min heter Rue.
7 apr, 2012 10:17 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Fint!
Winter is coming... 7 apr, 2012 10:22 |
|
Clementin
Elev |
Min uggla heter Prim. ^^
7 apr, 2012 10:22 |
|
Nevilleloo
Elev |
min heter Accio
Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 apr, 2012 10:23 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Coolt!
Winter is coming... 7 apr, 2012 10:39 |
|
grävlingen
Elev |
smile
11 apr, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
kanske marabou ifall ugglan gillar choklad
11 apr, 2012 08:15 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Om det är en vit uggla kan den heta Moonlight. Om det är en svart kan den heta Black Beuty.
Om det är en grå kan den kanske heta Greey. (bara några förslag) 11 apr, 2012 11:48 |
|
Lurad
Elev |
Liceroll♥ Me gusta
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 12 apr, 2012 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen