Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Han menar ju alltid väl iaf, och han är riktigt snäll.
18 nov, 2012 17:54 |
|
Jossan
Elev |
Nej han är underbar! Han är så osäker i sig själv och har förmodligen inte haft några vänner till trion dök upp, och hade jag varit ensam så länge hade jag nog också "kvävt" de som accepterat mig!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 18 nov, 2012 18:09 |
|
Mintygirl89
Elev |
Bra tråd. Det gav mig en tankeställare, och lite hjärngympa är aldrig fel.
Efter att ha läst tråden, vet jag inte vad jag ska säga om Hagrid. Sättet han pratar på kan väl bero på att han är från Skottland? Eller minns jag fel? Har för mig att Rowling har sagt det i någon intervju, men jag kan ha fel. Hagrid är en av mina favoritkaraktärer, men samtidigt kan han vara lite för envis, vilket kan skapa problem. Men det är väl så med alla karaktärer? Allt är inte svart på vitt, utan det finns så kallat gråtoner också. Ingen är perfekt. Men om en karaktär vore perfekt, skulle han/hon aldrig kunna utvecklas under en series gång. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
18 nov, 2012 18:40 |
|
A.k
Elev |
Jag tycker om Hagrid. Men jag tycker att han överreagerar bär de slutar läsa hans ämne.
När det kommer till punkten om att lasta över grejer på andra vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Han ber ju om en tjänst när det gäller Graup och de svarar ja. De kunde sagt nej. Jag tycker inte annars att han lastar över så mycket. Jag tycker om hans dialekt men ibland går den mig lite på nerverna. "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 nov, 2012 18:53 |
|
hermione00<3
Elev |
tycker han e snäll
18 nov, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Kan väll säga att jag pratar ungefär som Hagrid, så hur han åratar har jag aldrig stört mig på. Blir bara roligt att ha lite varaition.
Han älskar ju Harry, och det är bara de tre som typ hälsar på honom, så egentligen är det väll inte så konstigt att han vill att de hälsar på? Och jag har aldrig fåt intrycket av att de känner sig tvingade att gå till honom. Det är med Graup... om jag skulle vara tvungen att fly, så skulle jag också be någon (typ Majen00) ta hand om mitt syskon. Även om det var et jättesor jätte. 18 nov, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Åååh, I ♥
Jag tycker absolut inte att han är jobbig... och ja, jag pratar som honom, så.. xD 18 nov, 2012 20:01 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Absolut inte! Hagrid är en genomvarm och snäll person som bara vill alla gott. Det är bara det att han ibland inte vet hur han ska göra, han har ju inte precis haft det lätt. Jag tycker absolut inte att han är jobbig, och varför Harry, Ron och Hermione känner ångest för att gå till honom är ju för att de har dåligt samvete, de älskar ju honom!
♥ to Winter is coming... 18 nov, 2012 21:08 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Hagrid är som en mysig mormor, tycker jag ♥
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 18 nov, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Serri, varför finns det inget TROLLKARLSKOMVUX, stackarn får ju inte ens trolla offentligt.
18 nov, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen