Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig

17 jan, 2013 19:23

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig
tack, jag håller med

17 jan, 2013 19:26

luna, lily
Elev

Avatar


Bra kapitel det gjöt ingen ting det viktigaste är inte att det är långt utom att det är bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

17 jan, 2013 19:26

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Bra kapitel det gjöt ingen ting det viktigaste är inte att det är långt utom att det är bra
tack

17 jan, 2013 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig
tack, jag håller med


Men jag tycker det var ett bra kap

17 jan, 2013 19:28

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig
tack, jag håller med


Men jag tycker det var ett bra kap
tack

17 jan, 2013 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig
tack, jag håller med


Men jag tycker det var ett bra kap
tack

inget att tacka för


Men vi ska inte spamma upp din tråd

17 jan, 2013 19:29

lily, luna
Elev

Avatar

+1


Superbra kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

17 jan, 2013 20:29

Borttagen

Avatar


Bra!!

17 jan, 2013 21:17

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra kapitel!
tack
Skrivet av Borttagen:
Bra!!
tack

18 jan, 2013 07:29

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.