om
Forum > Fanfiction > om
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig
17 jan, 2013 19:23 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack, jag håller med Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig 17 jan, 2013 19:26 |
|
luna, lily
Elev |
Bra kapitel det gjöt ingen ting
det viktigaste är inte att det är långt utom att det är bra ![]()
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
17 jan, 2013 19:26 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av luna, lily: tack Bra kapitel det gjöt ingen ting det viktigaste är inte att det är långt utom att det är bra 17 jan, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack, jag håller med Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig Men jag tycker det var ett bra kap 17 jan, 2013 19:28 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack, jag håller med Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig Men jag tycker det var ett bra kap 17 jan, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack, jag håller med Det är ok! Man ska ju inte stressa. Men komihåg att du alltid kan skriva ett kap när du orkar och är ledig Men jag tycker det var ett bra kap inget att tacka för Men vi ska inte spamma upp din tråd 17 jan, 2013 19:29 |
|
lily, luna
Elev |
17 jan, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Bra!!
17 jan, 2013 21:17 |
|
mollylisa
Elev |
18 jan, 2013 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

det viktigaste är inte att det är långt utom att det är bra 

Mugglarportalen