Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
17 jun, 2013 09:00 |
|
Verro_Luna
Elev |
17 jun, 2013 09:38 |
|
Optic
Elev |
A = 20 poäng B = 17, 5 poäng C = 15 poäng D = 12, 5 poäng E = 10 poäng F = 0 poäng Sedan räknar man ihop sina poäng och läser man mer än 16 ämnen (tex språk) så tar man bort de /det sämsta betyget så att man endast räknar med de 16 bästa. 17 jun, 2013 11:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag fick två A, fyra B och två C, jag är nöjd faktiskt med tanke på hur svårt det är att få A, lärarna ba "nää asså du har ju fått A på allt vi har gjort men om du ser här så är en mening i den här uppsatsen inte heeelt välformulerad så du får bara ett B i slutbetyg pusshej" typ?? men aja, känns ovant att bara få betyg i åtta ämnen~~
17 jun, 2013 12:02 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Jag fick två A, fyra B och två C, jag är nöjd faktiskt med tanke på hur svårt det är att få A, lärarna ba "nää asså du har ju fått A på allt vi har gjort men om du ser här så är en mening i den här uppsatsen inte heeelt välformulerad så du får bara ett B i slutbetyg pusshej" typ?? men aja, känns ovant att bara få betyg i åtta ämnen~~ HAHA "pusshej" gjorde min dag. Förlåt. .-. Längtar såhäääär mycket till nationella nästa år. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 17 jun, 2013 12:12 |
|
Ginny00
Elev |
Åhh
Spoiler: . Det är rätt okej, kan förbättra några ämnen så Tryck här för att visa! 17 jun, 2013 21:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Är/var rätt nöjd faktiskt. 4 A, 6 B och 6 C är väl okej antar jag, meritpoäng 282,5. Men när jag idagfick höra att min kompis kompis fick 7 A, och en kompis kompis kompis fick 11 A så kände jag att jadu. Men jag gissar att det är okej i alla fall?
17 jun, 2013 21:36 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag fick mina betyg för sexan dårå. Då får man betyg i elva ämnen.
Jag fick: 8st A 2st B 1st C Poäng: 210 (max poäng: 220)(Fast vi har inte poäng(räknade ihop det själv Jag är jätte nöjd med det! I’m a bit dark and twisted. 18 jun, 2013 09:39 |
|
Zendaya
Elev |
Ok, super glad. Kom på att jag fick A i syslöjd. Tänkte alltid B eftersom jag fick det i slutbetyg för det här året, s´fast det är ju med trädslöjd också. 8D
18 jun, 2013 09:46 |
|
Fenixx
Elev |
Mina betyg (vårterminen i sjuan) var 6 A, 4 B, 5 C och 2 D. A i alla SO-ämnen,Svenska och franska
19 okt, 2013 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen