draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lizzy.P27
Elev |
Superbra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 18 feb, 2013 16:34 |
|
Kitty Riddle
Elev |
18 feb, 2013 16:50 |
|
spöke123
Elev |
ron/hermione
Ron satt i sängen runt omkring hörde man snarkningar och tyst för sig själv tänkte Ron: äntligen jullov bara jag ,harry ,hermione och ett skönt jullov utan läxor. när han vaknade upp gick han till uppehålls rummet och mötte hermione där... -hej ,sa hermione sömnigt. -hej ,svarade ron tillbaka -skönt med jullov ,eller? sa hermione lika sömnigt men den här gången lite mer optimistiskt. -jo det är väl skönt men... och ur ingenting kände Ron en kyss på sina läppar en skön men intensiv kyss. När dem var klara sa hermione... -jag menade aldrig att såra dig med malfoy... -jag vet ,svarade ron... harry kom in efter ett tag och sa sömnigt : -ska vi äta jag är hungrig ,(gäsp) -visst ,svarade Ron... när de kom fram till lunch salen var det nästan ingen där det fanns bara en fjärde del av mängden. men maten låg fram dukad och det såg jätte gott ut ,det första Ron gjorde var att kasta sig över pannkakorna och jordgubbssylten... Men hermione märkte att väldigt många tjejer stog omringade runt pansy och vid lunchen kom hon fram och sa: du är inte den ända som har en pojkvän... jag vet att jag ännu en gång inte har skrivit på ett låååååååååååååååäängt tag men nu har jag äntligen skrapat ihop något mohaha!!! 28 feb, 2013 17:44 |
|
Hedwig96
Elev |
super!
28 feb, 2013 19:26 |
|
Lizzy.P27
Elev |
jätte bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 2 mar, 2013 07:18 |
|
Kitty Riddle
Elev |
2 mar, 2013 07:25 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
2 mar, 2013 07:39 |
|
Carro_Potter
Elev |
2 mar, 2013 22:23 |
|
spöke123
Elev |
jag vet att jag inte skrivit på ett tag men nästa del kommer imorn ,det lovar jag (jag är liksom ledig från skolan
mohaha!!! 5 mar, 2013 16:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 5 kl. 16:20
|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av spöke123: jag vet att jag inte skrivit på ett tag men nästa del kommer imorn ,det lovar jag (jag är liksom ledig från skolan yee, nytt kapittel! 5 mar, 2013 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen