Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

draco eller ron

Forum > Fanfiction > draco eller ron

1 2 3 ... 8 9 10 11
Användare Inlägg
Lizzy.P27
Elev

Avatar


Superbra



I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

18 feb, 2013 16:34

Kitty Riddle
Elev

Avatar


superbra

My BFF is: Kate Riddle Min underbara mugglis syster:vassilia

18 feb, 2013 16:50

spöke123
Elev

Avatar


ron/hermione

Ron satt i sängen runt omkring hörde man snarkningar och tyst för sig själv tänkte Ron: äntligen jullov bara jag ,harry ,hermione och ett skönt jullov utan läxor.
när han vaknade upp gick han till uppehålls rummet och mötte hermione där...
-hej ,sa hermione sömnigt.
-hej ,svarade ron tillbaka
-skönt med jullov ,eller? sa hermione lika sömnigt men den här gången lite mer optimistiskt.
-jo det är väl skönt men... och ur ingenting kände Ron en kyss på sina läppar en skön men intensiv kyss.
När dem var klara sa hermione...
-jag menade aldrig att såra dig med malfoy...
-jag vet ,svarade ron...
harry kom in efter ett tag och sa sömnigt :
-ska vi äta jag är hungrig ,(gäsp)
-visst ,svarade Ron...
när de kom fram till lunch salen var det nästan ingen där det fanns bara en fjärde del av mängden.
men maten låg fram dukad och det såg jätte gott ut ,det första Ron gjorde var att kasta sig över pannkakorna och jordgubbssylten...
Men hermione märkte att väldigt många tjejer stog omringade runt pansy och vid lunchen kom hon fram och sa: du är inte den ända som har en pojkvän...

jag vet att jag ännu en gång inte har skrivit på ett låååååååååååååååäängt tag men nu har jag äntligen skrapat ihop något

mohaha!!!

28 feb, 2013 17:44

Hedwig96
Elev

Avatar


super!

28 feb, 2013 19:26

Lizzy.P27
Elev

Avatar


jätte bra

I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

2 mar, 2013 07:18

Kitty Riddle
Elev

Avatar


super

My BFF is: Kate Riddle Min underbara mugglis syster:vassilia

2 mar, 2013 07:25

Renesmee.Cullen27
Elev

Avatar


super bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F18xm.gif I LOVE IM5 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc52a045baf2f05f874f215f9b92e33aa%2Ftumblr_mpht3kI9Ng1r7x6cro2_250.gif

2 mar, 2013 07:39

Carro_Potter
Elev

Avatar


Bra!

Läs gärna min ff, Love Twice https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.chickensmoothie.com%2Fpet%2F88456922%26amp%3Bamp%3Btrans%3D1.jpg

2 mar, 2013 22:23

spöke123
Elev

Avatar


jag vet att jag inte skrivit på ett tag men nästa del kommer imorn ,det lovar jag (jag är liksom ledig från skolan ) men jag tackar er som har hängt kvar med tanke på hur usel jag är på att uppdatera det här

mohaha!!!

5 mar, 2013 16:19

Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 5 kl. 16:20
Antal ändringar: 1

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av spöke123:
jag vet att jag inte skrivit på ett tag men nästa del kommer imorn ,det lovar jag (jag är liksom ledig från skolan ) men jag tackar är som har hängt kvar med tanke på hur usel jag är på att uppdatera det här

yee, nytt kapittel!

5 mar, 2013 16:20

1 2 3 ... 8 9 10 11

Forum > Fanfiction > draco eller ron

Du får inte svara på den här tråden.