Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WillTurner
Elev |
Hermione_33: Jag tycker verkligen inte att Luna skulle gift sig med någon dum, hon förtjänar bättre än så.
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 1 mar, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Luna & Neville
Snape & Lily Draco & Heidi Clark (Min HP karaktär^^) George & Angelina 1 mar, 2011 21:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av hermione_33: Jag är kanske den ända som inte tycker att Luna och Neville skulle passa bra ihop. Skulle gilla om Luna blev ihop med någon dum typ i Slytherin...för att bryta upp mönstret liksom http://www.fanfiction.net/s/6509069/1/En_sommarlovskvall_framfor_datorn Just det, Blaise och Luna passar också rätt bra ihop, i alla fall i den där ficcen Jag tycker att det skulle bli fint om Luna liksom gjorde om en slytherinare så att han blev snäll.
2 mar, 2011 12:09 |
|
soratanaka
Elev |
^ Om man tänker så, så passar Luna bra med Tom Riddle/Voldemort i Life-serien av denna författare: http://www.fanfiction.net/u/1271215/Windseeker2305
Och så vidare. ;-) Dessutom så finns det väldigt många fics med Slytherin-turned-nice-by-Gryffindor och Gryffindor-turned-Dark-by-Slytherin-saker såatteh. :-) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 12:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Haha, det finns inte så många såna på svenska
Men kanske ska börja läsa på fic's på engelska XD Det finns ju sååå många fler Harry fic's på engelska än på svenska
2 mar, 2011 12:33 |
|
soratanaka
Elev |
@The Noble Lion; Sannerligen! Och de är så mycket bättre. Själv utvecklades jag starkt under sommaren i engelskan efter att jag började läsa fan fictions igen, på engelska det vill säga. Jag började med något korta berättelser, oneshots-threeshots med SBRL som pairing. Sedan övergick det till massa annat, längre och WIP-saker. Haha.
Det är värt det! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 12:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
2 mar, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
James & Lily, Neville &Luna, Bill&Fleur, Remus & Nymphadora.
2 mar, 2011 12:47 |
|
Knizzlare
Elev |
2 mar, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
jag tyckr ginny och harry e söta
2 mar, 2011 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen