Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lilly Evans liv

Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv

1 2 3 ... 8 9 10 ... 23 24 25
Användare Inlägg
Ariel
Elev

Avatar


Det var så bra att jag intekan beskriva det med ord!

//Ariel

21 dec, 2012 13:49

Lizzy.P27
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Jättebra! ♥
Men jag märkte att du ändrade från "Jag-Form" till "Hon/Lily-form", såhär:

Alice gick tillbaka och såg att Lily hade vaknat. ”Lily?!...Hur mår du?” Fråga Alice medan hon gick till sängen. ”Jag mår bra tror jag.” Sa Jag.

Förstår du?



Ja jag förstår. Det är bara det att min lärare har sajt att vi ska skriva en berättelse och då får det inte vara jag-form. Så jag blev så van att skriva utan jag-form.

Tack för alla snälla kommentarer!!!!

I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

21 dec, 2012 16:00

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag håller med. Superbra kapitel.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

21 dec, 2012 16:09

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Lizzy.P27:
Skrivet av cikki:
Jättebra! ♥
Men jag märkte att du ändrade från "Jag-Form" till "Hon/Lily-form", såhär:

Alice gick tillbaka och såg att Lily hade vaknat. ”Lily?!...Hur mår du?” Fråga Alice medan hon gick till sängen. ”Jag mår bra tror jag.” Sa Jag.

Förstår du?



Ja jag förstår. Det är bara det att min lärare har sajt att vi ska skriva en berättelse och då får det inte vara jag-form. Så jag blev så van att skriva utan jag-form.

Tack för alla snälla kommentarer!!!!
Ja, mina lärare vill också det. -.- Men det gör inget.

21 dec, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


Very nice

22 dec, 2012 15:10

Lizzy.P27
Elev

Avatar


Tack för alla snälla komentarer. Det blev ett kort kapitel. Fast det är det sista i år. Nästa kommer 2013
_____________________________________________

Kapitel 8

Sirius stod vid dörren till stora salen.
”Vad länge du var där!” Sa han sarkastiskt.
Jag bara fortsatte att gå. Jag gick upp till sov salen.
Jag la mig under täcket så att ingen kunde se mig.
Tårarna börja rinna. Jag kunde inte hejda dom.


*Sirius*
”Vad lång tid de tog.” Ropa jag till James.
Lily hade äntligen vaknat och James var bara
där i några sekunder. James kolla på mig.
Sen kolla han ner i marken. Han sa inget han
gick förbi mig och fortsatte iväg mott sovsalen.
Jag gick till Lily för att se hur hon mådde.
”Hej Lily! Hur mår du” Fråga jag när jag var framme.
”Tror Jag mår bra!” Svara Lily.
”Det ser inte ut som det.” Sa jag och skratta lite.
”Vad har hänt med mig?” Fråga hon lite oroad.
”Du har ett bandage runt huvudet och en liten
blå tyra på ögat. Jag tog en spegel som låg på
nattduks bordet. ”Va???... Hur kan det där vara jag?”
Fråga Lily oroad. Det såg ut som Lily skulle gråta.
”Vad hände med James?” Fråga jag.
Jag ville få henne på andra tankar.
”Var är James nu?” Fråga Lily.
”I vattnet och drunknar eller i gryffindor tornet”
Sa jag.

I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

31 dec, 2012 17:01

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-31 kl. 17:03
Antal ändringar: 1

Queen Boo
Elev

Avatar


enormt bra!

jag är jättecoolig älska mig plz

31 dec, 2012 17:03

cikki
Elev

Avatar


Jättebra!

31 dec, 2012 17:07

lily, luna
Elev

Avatar


Superbra du skriver verkligen med inlevelse

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

31 dec, 2012 18:26

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Jättebra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

31 dec, 2012 22:15

1 2 3 ... 8 9 10 ... 23 24 25

Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv

Du får inte svara på den här tråden.