Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Veckans Harry Potter fråga

Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga

1 2 3 ... 8 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Goda sidan.
Är inte särskilt konservativ eller främlingsfientlig.

12 dec, 2012 21:29

Borttagen

Avatar


Folk, jag har ändrat mig. Det kommer en ny fråga varje torsdag ^^

12 dec, 2012 21:31

minisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av minisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av minisa:
Skrivet av Nendra:
Jag skulle nog vara med på den goda sidan därför dem kämpar om en god sak. Fast jag måste säga att den onda sidan lockar, speciellt med alla snygga killar där...

Får man säga att det är därför jag valde onda sidan..? Draco Malfoy.. ♥
Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD

Du verkar som du tänker exakt som jag!
Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag.
Men då får killarna också gå över ;D

det var ett skämt om du inte fattade det.

Kram till er ^~^

12 dec, 2012 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av minisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av minisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av minisa:
Skrivet av Nendra:
Jag skulle nog vara med på den goda sidan därför dem kämpar om en god sak. Fast jag måste säga att den onda sidan lockar, speciellt med alla snygga killar där...

Får man säga att det är därför jag valde onda sidan..? Draco Malfoy.. ♥
Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD

Du verkar som du tänker exakt som jag!
Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag.
Men då får killarna också gå över ;D

det var ett skämt om du inte fattade det.
Fattade nog det. Klart jag påriktigt väljer goda sidan!

13 dec, 2012 06:25

Borttagen

Avatar


goda sidan, haha onda är inget för mig

13 dec, 2012 08:05

zinga
Elev

Avatar


Jag är inte helt säker men jag tror onda sidan

Utmana mig på duell:):) :) :)

13 dec, 2012 14:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Folk, jag har ändrat mig. Det kommer en ny fråga varje torsdag ^^
När jag har en dator >,<

13 dec, 2012 21:53

Queen Boo
Elev

Avatar


Goda, för att kunna hjälpa till att döda voldemort...

jag är jättecoolig älska mig plz

14 dec, 2012 06:34

Luna Ravenclaw
Elev

Avatar


Goda, i alla fall om jag ska svara seriöst, dem onda är alldeles för onda.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

14 dec, 2012 15:54

Borttagen

Avatar


Goda, onda är så läskiga...

14 dec, 2012 19:09

1 2 3 ... 8 9 10 11

Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga

Du får inte svara på den här tråden.