Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Goda sidan.
Är inte särskilt konservativ eller främlingsfientlig. 12 dec, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Folk, jag har ändrat mig. Det kommer en ny fråga varje torsdag ^^
12 dec, 2012 21:31 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD Du verkar som du tänker exakt som jag! Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag. Men då får killarna också gå över ;D det var ett skämt om du inte fattade det. Kram till er ^~^ 12 dec, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Fattade nog det. Klart jag påriktigt väljer goda sidan!Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD Du verkar som du tänker exakt som jag! Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag. Men då får killarna också gå över ;D det var ett skämt om du inte fattade det. 13 dec, 2012 06:25 |
|
Borttagen
|
goda sidan, haha onda är inget för mig
13 dec, 2012 08:05 |
|
zinga
Elev |
Jag är inte helt säker men jag tror onda sidan
Utmana mig på duell:):) :) :) 13 dec, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När jag har en dator >,<Folk, jag har ändrat mig. Det kommer en ny fråga varje torsdag ^^ 13 dec, 2012 21:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Goda, för att kunna hjälpa till att döda voldemort...
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2012 06:34 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Goda, i alla fall om jag ska svara seriöst, dem onda är alldeles för onda.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 14 dec, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Goda, onda är så läskiga...
14 dec, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen