Eld och Vatten
Forum > Fanfiction > Eld och Vatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
28 maj, 2013 15:43 |
|
Lilly Ollivander
Elev |
Ja, nu tänkte jag skriva nästa inlägg ^.^
Kapitel 13 Hermione Hermione kände sig förvirrad. Ron hade sagt att han gillade henne, men vad var det som fick hennes hjärta att brista varje gång hon såg på Malfoy? Hon gillade ju Ron, men det var något med hans blickar på Malfoy...De var...Självbelåtna på något sätt, som om hon var en ägodel som han snott från Malfoy. Men hon skulle väl ha kommit ihåg ifall hon träffat Malfoy? Hon rannsakade sitt minne, på jakt efter en ledtråd, en hint, vad som helst. Sedan insåg hon plötsligt, att hon inte kom ihåg något från dagen innan Harrys Quidditchmatch. "Skumt..." Sade hon till sig själv, men hon hann inte grubbla mer på det, eftersom hon insåg, att hon glömt en viktig ingrediens i en läxa till proffesor Snape, en nypa stinknäva i en teoretisk bryggning av ett enkelt men krafftfullt uppiggningselixir. Hon pep förskräckt till, och började genast skriva vidare på sin uppsats. Vad tycks? Första inlägget jag skriver här :3 Kommentera!! Ni kan kalla mig Liz. Jag har gjort två ffs: Under Körsbärsträdet och Mitt namn är Lulu Läs dem! :* 28 maj, 2013 21:04 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Lilly Ollivander: Ja, nu tänkte jag skriva nästa inlägg ^.^ Kapitel 13 Hermione Hermione kände sig förvirrad. Ron hade sagt att han gillade henne, men vad var det som fick hennes hjärta att brista varje gång hon såg på Malfoy? Hon gillade ju Ron, men det var något med hans blickar på Malfoy...De var...Självbelåtna på något sätt, som om hon var en ägodel som han snott från Malfoy. Men hon skulle väl ha kommit ihåg ifall hon träffat Malfoy? Hon rannsakade sitt minne, på jakt efter en ledtråd, en hint, vad som helst. Sedan insåg hon plötsligt, att hon inte kom ihåg något från dagen innan Harrys Quidditchmatch. "Skumt..." Sade hon till sig själv, men hon hann inte grubbla mer på det, eftersom hon insåg, att hon glömt en viktig ingrediens i en läxa till proffesor Snape, en nypa stinknäva i en teoretisk bryggning av ett enkelt men krafftfullt uppiggningselixir. Hon pep förskräckt till, och började genast skriva vidare på sin uppsats. Vad tycks? Första inlägget jag skriver här :3 Kommentera!! Jättebra!
30 maj, 2013 15:52 |
|
Lilly Ollivander
Elev |
Tack ♥ Fattar du hur nervös jag var? X) Skriver du nästa?
Ni kan kalla mig Liz. Jag har gjort två ffs: Under Körsbärsträdet och Mitt namn är Lulu Läs dem! :* 30 maj, 2013 18:13 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Lilly Ollivander: Tack ♥ Fattar du hur nervös jag var? X) Skriver du nästa? Skrivet av Lilly Ollivander: Tack ♥ Fattar du hur nervös jag var? X) Skriver du nästa? Skrivet av Lilly Ollivander: Tack ♥ Fattar du hur nervös jag var? X) Skriver du nästa? Jadå, kommentera efter detta bara ❤
30 maj, 2013 22:31 |
|
Lilly Ollivander
Elev |
Okidoki
Ni kan kalla mig Liz. Jag har gjort två ffs: Under Körsbärsträdet och Mitt namn är Lulu Läs dem! :* 31 maj, 2013 11:20 |
|
Borttagen
|
^^
31 maj, 2013 13:10 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Dumma Ron! Meeera!!!
1 jun, 2013 10:21 |
|
amanda1104
Elev |
Super!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 jun, 2013 11:46 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^^ Skrivet av luna lovegood 21: Dumma Ron! Meeera!!! Skrivet av amanda1104: Super! Tack alla!! ♥ ♥
4 jun, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen