Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
jättebra!
4 nov, 2012 18:03 |
|
viktor
Elev |
AWSOME!!!!!!!!!
4 nov, 2012 18:04 |
|
Godrica
Elev |
Jättebra, verkligen.
4 nov, 2012 18:04 |
|
melindaa
Elev |
4 nov, 2012 18:05 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 18:13 |
|
Caty Delacour
Elev |
Draco möts av Pansy i korridoren, hon står länge och stirrar på honom som om han vore ett spöke och säger sedan:
”Hur kunde du?!” ”Vad är Pansy?” ”Du din…!” Hon tar upp sin väska och börjar slå över allt där hon kommer åt. ”Aj! Vad håller du på med!” ”Din…Kompletta…idiot! Hur kunde du överge MIG för en…en Smutsskalle!” ”Vad då?” ”Blasie säger att…du är kär i…” ”Och du tror på honom?” ”J- ja!” ”Det var ett misstag.” ”Drakie! Förlåt!” ”Vad är det med dig Pansy?” ”Jag älskar ju… dig!” ”Inse fakta Pansy! Jag är inte kär i dig!” Även om det är tungt för Draco känner han att det var det bästa han kunde ha gjort. ”En dag Draco… Kommer du ångra det här!” Med de orden avslutas samtalet och båda går i motsatta riktningar mot lektionen.
4 nov, 2012 18:18 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jättebra, man "sugs" verkligen in i texten och man vill bara fortsätta läsa!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 nov, 2012 18:19 |
|
cikki
Elev |
jättebra!
4 nov, 2012 18:20 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 18:21 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Meeer Meeer!!!! Det är super spännande nu!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 4 nov, 2012 18:39 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen