Förebilder på Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Förebilder på Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- Nämen gud, kram på dig! Du får mig att le så stort!
Haha Izabel du är så söt, tack!! 8 nov, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jonathan monkey: Faktiskt viktor han tipsade mig om hemsidan och han har hjälpt mig mycket på mugglis. En riktig förebild Skrivet av jonathan monkey: Faktiskt viktor han tipsade mig om hemsidan och han har hjälpt mig mycket på mugglis. En riktig förebild Skrivet av jonathan monkey: du är bästjonathan monkey för att du tipsade mig om denna hemsida som ägerFaktiskt viktor han tipsade mig om hemsidan och han har hjälpt mig mycket på mugglis. En riktig förebild 18 jan, 2013 21:49 |
|
ChoChang
Elev |
Cinnamonagouti du är min bästa vän här så du förtjänar VERKLIGEN att hamna i denna gulliga tråd! ♥
Det är en dag imorgon också... 18 jan, 2013 22:08 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av ChoChang: Cinnamonagouti du är min bästa vän här så du förtjänar VERKLIGEN att hamna i denna gulliga tråd! ♥ Åh vad söt du är, tack! ♥ Och detsamma till dig c: All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 18 jan, 2013 22:34 |
|
AlexZz
Elev |
Luna.Lovegood - Because I love you, and you're an awesome friend. You're seriously awesome and nice. ♥
saganda - Because you're a very creative girl, and I just frickin' love your owls, chars and chatting with you... ♥ Cara Riddle - Becuse you're always there when I, and others, need you. ^^ ♥ InspiredPsycho - Because you're an amazing, amazing person that helps me, and others, when they need it. ♥ Engelska ftw. ^^'' . .
18 jan, 2013 23:14 |
|
Borttagen
|
Bullen 289 för att hon är asbra på att ge komplimanger och snäll , rolig att chatta med m.m
Matilda weasley för att hon är den bästa vän man kan få! 18 jan, 2013 23:29 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av AlexZz: Luna.Lovegood - Because I love you, and you're an awesome friend. You're seriously awesome and nice. ♥ Du. Är. Bäst. KRAM! ♥ 18 jan, 2013 23:31 |
|
Lolly0101
Elev |
Ida Ginny Lovegood- För att du alltid har ett smile på minen när man ugglar med dig även om man har en dålig dag
Looney673- För att du alltid är min Bästa Bästis För evigt och alltid är så dig ♥ !!! Kazomi- För att du vågar Vara dig själv Överallt och Vågar sjunga ! Du har en sån Amazing Röst ! Sirius Orion Black- Är alltid Kul att uggla/Rolla med och är nästan alltid där för en ! hermione gragner- För din Awsome Profilbild och för att du är så kul att uggla med ! AncientDarkness99-För att Jag och du kan skriva ett Meddelande med bara Smilies Melissa Malfoy-För att du alltid är där för en .. Ända sen man var 1 så har vi funnits hos varandra i vått och tort ! ♥ you ! Och Hela mitt Quiddich-lag ! Ni är helt Jävla Awsome !!!!!!! 18 jan, 2013 23:31 |
|
hermione gragner
Elev |
Asså gud vad du är gullig Lolly0101
18 jan, 2013 23:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 jan, 2013 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen